فرماندار فومن:اندیشه‌های امام خمینی(ره) در مراکز آموزشی فومن تبیین می‌شود

100_0891

فرماندار فومن گفت: اندیشه‌های امام خمینی(ره) در مراکز آموزشی و علمی شهرستان فومن تبیین می‌شود.

زلیخا صفری/به گزارش صبح فومن؛ میر شمس مومنی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های دولتی این شهرستان، با اشاره به اینکه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) باید با حضور میلیونی مردم همراه شود، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با سختی و مبارزات طاقت فرسا آسمان سیاه استبداد را شکافت و راه را گشود تا انقلاب اسلامی بر ملت ایران حاکم باشد.

وی ملت ایران را میراث‌داران  نظام اسلامی و دین دانست که امام(ره) به آنها سپرد و افزود: به همین دلیل  حفاظت از نظام باید به شایستگی انجام شود.

فرماندار فومن از همه  نهاده‌ها و دستگاه‌ها خواست در سالگرد امام راحل و آزادسازی خرمشهر مشارکت و همکاری کنند و گفت: نام امام راحل باید برای همیشه زنده بماند تا مردم و نظام و تاریخ از این برکات بهره ببرند.

مومن‌زاده  با اشاره به اینکه تاریخ کشور توسط امام خمینی(ره) خلق شد، تصریح کرد: مشارکت مردمی در این مراسم‌ها باید بیش از گذشته پررنگ شود زیرا امام(ره) متعلق به همه است.

وی برنامه محوری این مراسم را اعزام کاروان پیاده و سواره به مرقد امام نام برد و گفت: این برنامه محور به شایستگی انجام می‌شود، مراکز آموزشی نیز باید در تبیین اندیشه‌های امام راحل بکوشند.

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن و شفت با اشاره به اینکه نام امام خمینی(ره) باید زنده نگهداشته شود، اظهار داشت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بدون نام امام(ره) جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام محمدرضا ابراهیم‌زاده با بیان اینکه همه نهادها و ارگان‌ها برای اعزام کاروان پیاده و سواره به مرقد امام راحل باید در مقدمات سفر همراهی و همکاری کنند، افزود: برنامه‌های فرهنگی  و مشارکت در آن نیاز کار اقتصادی و اجتماعی است.

وی با تاکید بر انجام تبلیغات میدانی و محیطی در سالگرد امام(ره)، گفت: با تبلیغات خوب و عوض کردن فضای شهر حال و هوای شهر برای سالگرد امام خمینی(ره) آماده می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن و شفت از راه‌اندازی شش کمیته برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان فومن خبر داد و تصریح کرد: دهیاران و بخشداران در روستاها مراسم‌های مختلفی را با حضور مردم برگزار کنند.

ابراهیم‌زاده از راه‌اندازی هیئت‌های عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی خبر داد و  خاطرنشان کرد: نقش آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بیشتر حائز اهمیت است.

وی، عزم ملی و همدلی و هم زبانی را مهمترین رکن برگزاری این مراسم‌ها دانست و گفت: برنامه‌های سپاه با تعامل همه نهادها و ارگان‌ها برگزار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :