تنور داغ انتخابات /اقدام جالب یکی از مساجد فومن که باید الگویی برای دیگر مساجد این شهر باشد

به گزارش صبح فومن؛با گذشت چند روزاز زمان اعلام رسمی تبلیغات کاندیداها، تنور تبلیغات درشهرستانهای فومن و شفت  گرم و فضای شهرستانها به تدریج مجلسی شده است.

1945528

در حالی که کمتر از ۵ روز به رای‌گیری باقی است، تبلیغات، مناظره‌ها و حتی مشاجره‌ها از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به کوچه‌ها و خیابان‌ها آمده و تنور تبلیغات حسابی گرم است.

ستادهای انتخاباتی در اغلب نقاط شهر فعال شده و اصولگراها، اصلاح‌طلب‌ها، حامیان دولت و مستقل‌ها هر کدام شیوه‌ و رنگ و شعاری را برای شرکت در رقابت انتخاباتی آغاز کرده‌اند که این رقابت به خوبی در سطح شهر نمود دارد.

ستادها در همه نقاط شهر فعال شده و هواداران کاندیداها، محله‌های مختلف را قرق کرده‌ و به فعالیت مشغولند اما این فعالیت، آنها را از فضای مجازی غافل نکرده و ساعت به ساعت، گروه‌های جدید حامیان کاندیداهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی فعال شده و عضوگیری می‌کنند.

در این بین کار بسیار ارزشی مسجد پیامبراعظم (ص) شهرک امام خمینی فومن جالب توجه بوده که اقدام به برنامه ریزی برای هریک از کاندیدای حوزه انتخابیه شهر خود نموده اند تا برای سخنرانی و اعلام برنامه های خود در این مسجد در ساعت و تاریخ برنامه ریزی شده حاضر و برای مردم و نمازگزاران سخن بگویند.

در یک چنین فضای معنوی و بدور از شلوغی های بی مورد و حواشی و…. مردم بهتر بهره مند می شوند که جا دارد از زحمات رزمنده دوران دفاع مقدس سید رضا موسوی که مدیریت این برنامه را بعهده دارد توسط مسئولین شهرستان قدردانی شود.

این اقدام باید الگویی برای دیگر مساجد شهر فومن شود تا کاندیدای محترم را به مساجد آورده و مردم و نمازگزاران از صحبت ها مناظره ها و… بهره مند و فرد اصلح را انتخاب نمایند.

لازم بذکر است که دو تن از کاندیدا آقایان ناصر عاشوری و خلیل بهروزی فر با توجه به برنامه از پیش تعیین شده غیبت نموده که این را می توان یکی از نقاط ضعف آنان دانست.

جدول زمانبندی سخنرانی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد پیامبراعظم(ص) شهرک امام فومن

IMG_3246

این خبر را به اشتراک بگذارید :