جوان ترین داوطلب مجلس در گیلان ۳۰سال و پیرترین آن ۷۳سال سن دارد

رییس ستاد انتخابات گیلان گفت : ۲هزار و ۵۰۸ صندوق درهمین تعداد شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری درگیلان در نظر گرفته شده است.

احمدی پور

محمد احمدی پور گفت: برای مناطق سخت گذر ۳۴۷ صندوق سیار مهیا شده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۹۵ نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درگیلان برای کسب ۱۳ کرسی نمایندگی از امروز تبلیغات رسمی خود را آغاز کرده اند گفت : برای هر کرسی گیلان دربهارستان ۱۵ نفر با هم رقابت می کنند.
رییس ستاد انتخابات گیلان گفت : ۷ نامزد مجلس خبرگان رهبری برای به دست آوردن ۴ کرسی گیلان در این مجلس رقابت می کنند.
محمد احمدی پوراعلام کرد : ۳۸هزار نفر از عوامل اجرایی، انتظامی و نظارتی انتخابات ۷ اسفند را در گیلان برگزار می کنند.
وی با بیان اینکه جوان ترین داوطلب مجلس شورای اسلامی در گیلان ۳۰سال و پیرترین آن ۷۳سال سن دارد افزود : میانگین سنی داوطلبان انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی هم بین ۵۱ تا ۵۵سال است.
رییس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به این که هفت و۲ دهم درصد داوطلبان نمایندگی در خانه ملت در حوزه انتخابیه گیلان زن هستند گفت : بیشترین داوطلبان انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی با ۵۴ نامزد مربوط به حوزه انتخابیه رشت و کمترین داوطلبان هم با ۱۱ نامزد مربوط به حوزه انتخابیه فومن- شفت است.
دبیرستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی هم امروز در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما در رشت با اشاره به اینکه ستاد ویژه جرایم انتخاباتی اسفند ۹۳ تشکیل شده است گفت : اگرچه فعالیت های زودهنگام نشات گرفته از نشاط انتخاباتی در بین حامیان نامزدهای مجلس شورای اسلامی دیده می شد اما تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی به این کمیته گزارش نشده است.
حجت السلام علی مصطفوی نیا دادستان رشت هم گفت : تا کنون ۳۷۲ استعلام برای نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه گیلان از دستگاه قضایی صادر شده است.گیلان آنلاین

این خبر را به اشتراک بگذارید :