کاندیداها شأن و منزلت ایام فاطمیه را حفظ کنند

کاندیداها در ایام فاطمیه باید مراقب باشند که شان و منزلت فاطمه زهرا(س) حفظ شود.

ایام فاطمیه

به گزارش صبح فومن؛با توجه به آغاز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی لازم است کاندیداها در ایام فاطمیه پرچم عزا را در ستادهای انتخابات خود نصب کنند و در این ایام مراقب باشند که شان و منزلت فاطمه زهرا(س) حفظ شود.

با توجه به پیش‌رو داشتن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) مردم باید یکی از معیارهای انتخاب کاندیداها را میزان پایبندی کاندیدای مورد نظر به این ایام فاطمیه در نظر بگیرند

نکته ای مهم: آن کاندیدایی که هم اکنون ایام شهادت فاطمه زهرا(س) را فراموش می‌کند همین شخص به‌راحتی اگر انتخاب شود می‌تواند مردم را فراموش کند.

هزاران شهید تقدیم نظام و انقلاب شده  تا حریم ها حفظ شود. لذا کاندیداها و حامیانشان حرمت ایام شهادت حضرت زهرا (ع) را رعایت کنند.

در این ایام و فعالیت کاندیدای انتخاباتی ،هر کس باید از طرح خود دفاع کند و از توانمندی ها و ظرفیت های خودش برای مردم سخن گوید. کاندیداها و نامزدها، طرح های خودشان را بگویند و بر ظرفیت ها و توانمندهایشان تأکید داشته باشند. مردم هم باید دنبال مطالبات قانونمند خود باشند و تلاش کنند از روی احساسات تصمیم نگیرند.

مهمترین معیار در انتخاب فرد اصلح اعتقاد به ولایت فقیه و رهبری نظام است، فردی که به‌عنوان اصلح انتخاب می‌شود باید میزان شجاعت و ایستادگی او در برابر زر، زور و تزویر سنجیده شود و باید دید چه‌قدر در برابر فتنه و خیانت‌کاران به نظام ایستادگی داشته است.
پس معیار انتخاب اصلح این است که شخص چه‌قدر در برابر فساد و تبعیض ایستادگی می‌کند؛ چه‌قدر اهل ایستادگی در برابر استکبار جهانی و غرب است.

مردم در انتخاب اصلح باید به این نکته توجه کنند که فردی را انتخاب کنند که ایمان قوی دارند و دلسوز مردم و طبقه مستضعف باشد نه افرادی‌که دنبال ثروت و قدرت هستند انتخاب چنین افرادی به نفع مردم نخواهد بود.

اقتدار مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور حداکثری مردم مثل یوم الله ۲۲ بهمن ۹۴ در انتخابات به نمایش گذاشته می‌شود لذا هرکس که به سرنوشت انقلاب و کشور تعهد دارد باید در خلق این نمایش در هفتم اسفند ماه امسال نقش‌آفرینی کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :