صحبت های کمترشنیده شده ازنماینده فعلی فومن و شفت؛ما باید مسوولیت را به جوان ها منتقل کنیم!!!

به گزارش صبح فومن؛ ناصر عاشوری در جمع مردم ویسرود شفت با بیان اینکه هیأت دولت برای هر جایی مصوبه تصویب نمی کند، اظهار کرد: برای آتش سوزی در امام زاده ابراهیم من ۲۰ میلیارد تومان مصوبه و تسهیلات ویژه گرفته ام.

عاشوری

وی با بیان اینکه به احترام نامزد بومی این محل تا الآن هیچ فعالیت انخاباتی نداشته است، گفت: من بخاطر مهندس مجید رجبی ویسرودی تا الآن در منطقه حضور نداشته ام و الآن هم با اجازه از پدر خانم رجبی در منطقه حاضر شده ام.

نماینده فعلی مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره بر اینکه انتخابات، رقابت جنگ و گریز نیست، افزود: ما میخواهیم مهربانی در دل جوان ها بکاریم نه عداوتو دشمنی.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فومن وشفت با بیان اینکه ما همیشه نمی توانیم وکیل مردم باشیم و باید کنار برویم، تاکید کرد: هر چیزی برای خودش بهاری دارد و زمستانی، ما همیشه نمی توانیم نماینده مردم باشیم.

وی افزود: ما باید مسوولیت را به جوان های منتقل کنیم و جوان ها هم باید از تجربه ما که در آن موی خود را سفید کرده ایم، استفاده کنند.

عاشوری بیان کرد: من با دعوت دوستان به عرصه رقابت ها آمده ام و نوکری و خدمت به مردم از افتخارات خود می دانم.

وی با بیان اینکه دوستان رقیب ابراز ناراحتی نکنند، گفت: حضور در انتخابات ابراز نگرانی ندارد و هر کسی رآی آورد وارد مجلس می شود.

نماینده سه دوره مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه مردم منطقه بیش از اندزه به من لطف دارند، در پایان افزود: بعضی از رفقا بیش از ۲۰ تا ۲۵ سال است که با من اسر هستند.کاسپین

این خبر را به اشتراک بگذارید :