حجت الاسلام مهدی افتخاری؛همه من را می شناسند و افتخار من و ثروتی که من دارم همین دل های مردم است.

به گزارش صبح فومن کاندیدای فومن و شفت در انتخابات مجلس، گفت: بیان میزان دارایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید مثل قرار داد های فوتبال باشد که روی کاغذ یک رقم است ولی پشت آن مبالغ دیگری در قالب قرار داد نوشته شده است

افتخاری

حجت الاسلام مهدی افتخاری با اشاره به لزوم شفاف سازی دارایی های نمایندگان مجلس، اظهار کرد: شفاف سازی اموال و دارایی های نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوب است، چه بدی دارد؟

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: بیان میزان دارایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید مثل قرار داد های فوتبال باشد که روی کاغذ یک رقم است ولی پشت آن مبالغ دیگری در قالب قرار داد نوشته شده است.

کاندیدای فومن و شفت در انتخابات مجلس در تشریح میزان دارایی ها و درآمد های خود با تاکید براینکه پول دار ترین کاندیدا من هستم، اضافه کرد: دل های مهربان مردم که خالصانه دنبال من می آیند ثروت من است و هیچ ثروتی هم از این بالاتر نیست.

افتخاری ادامه داد: همه من را می شناسند و افتخار من و ثروتی که من دارم همین دل های مردم است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اعتقاد من براین است که تمام احزاب و گروه های سیاسی هر کدام به پاسداری از اسلام و خون شهدا و نزدیک خیمه ولایت فقیه باید فعالیت داشته باشند .

افتخاری در پایان خاطر نشان کرد: فتنه ۸۸ را اقتدار مقام معظم رهبری جمع کرد و اگر این وزنه مهم در ایران اسلامی نبود وضعیت بسیار بدی در انتظار کشورمان بود.کاسپین

این خبر را به اشتراک بگذارید :