رييس بيمارستان امام خميني(ره)صومعه سرا؛طرح تحول سلامت کمک شایانی به بیماران و مراجعین بیمارستان نمود.

دكترمحمدعلی خصوصی ،رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان صومعه سرا

مهدي عباسپور/به گزارش صبح فومن؛رییس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا ، با بیان اینکه از سال ۹۲ ریاست بیمارستان صومعه سرا را برعهده گرفتم،گفت: سعی ما در ابتدا بررسی نقاط ضعف بیمارستان امام خمینی این شهرستان بود.

421919080_29641

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا با تاکید براینکه در دوسال اخیر این بیمارستان حائز رتبه درجه یک شده است، یادآورشد: تعامل و همدلی در سیستم مدیریتی و پرسنلی بیمارستان امام خمینی حاکم بود.

دكترخصوصی با بیان اینکه شهرام صفرزاده بعنوان مدیر بیمارستان و فرشید خداشناس بعنوان مدیر عمومی برای بیمارستان بسیار زحمت کشیده اند، خاطرنشان کرد: هدف پرسنل بیمارستان صومعه سرا خدمت و کمک به هم نوع می باشد.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا با یادآوری اینکه اعزام بیمار به بیمارستان های استان را کاهش داده ایم،افزود: رضایت حداکثری مردم صومعه سرا و مراجعه کنندگان بیمارستان صومعه سرا را شاهد هستیم.

وی با تاکید براینکه این شهرستان دارای مردم بسیار خوبی است، گفت: خواستار دید مثبت و واقع نگرانه مردم عزیز هستیم و با کمال تلاش به دنبال رسیدگی به خواسته های مردمی هستیم.

421210654_34006

دكترخصوصی با بیان اینکه بنده قدردان دید مثبت و باور مردم هستیم و پرسنل و پزشکان پرستاران بیمارستان برای خدمت رسانی به مردم بسیار تلاش کرده اند، گفت: وزیر بهداشت، نماینده مردم ، امام جمعه و فرماندار شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی عنایت ویژه ای به صومعه سرا داشته اند.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا با تصریح براینکه نماینده شهرستان سایه سر بیمارستان بوده اند، خاطرنشان کرد: هدف ما خدمت و جلب رضایت حداکثری مردم می باشد.
وی بزرگترین مشکل این بیمارستان را در قسمت اورژانس دانست وگفت : پیش پا افتاده ترین بیماری ها به رشت منتقل می شد که هدف ما جلوگیری از آن بود.

دكترخصوصی با تصریح براینکه به دنبال تبدیل بیمارستان صومعه سرا به بیمارستان جنرال بودیم،افزود: بیمارستان امام خمینی صومعه سرا بیمارستان ۹۶ تخته خوابی می باشد که با پیگیری های زیاد مسائل هتلینگ و تغذیه و گرمایش و سرمایش را برطرف کرده ایم.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا با تصریح براینکه وضعیت تخت های بیمارستان نامناسب بود،خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت کمک شایانی به بیماران و مراجعین بیمارستان نمود.

وی با تاکید براینکه در ابتدای مدیریت بنده بیمارستان از آزمایشگاه مناسبی برخوردار نبود، یادآورشد: دستگاه های با دقت و جدید را وارد آزمایشگاه این بیمارستان نمودیم.

421303153_119973

دكترخصوصی با یادآوری اینکه صد میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان هزینه شده است، گفت: بیمارستان دارای بخش سی سی یو،اطفال،داخلی مردان و زنان،اورژانس و اتاق عمل و دیالیز می باشد.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا با بیان اینکه برای رفاه حال بیماران فضای بیمارستانی را زیبا سازی نموده و نگرش پرسنل به مردم را تغییر داده ایم،خاطرنشان کرد : پرسنل بیمارستان باید از فرصت های کمک رسانی به انسان ها کمال استفاده را بکنند.

وی با بیان اینکه دو دستگاه ای تی ام برای بیمارستان گرفته ایم،خاطرنشان کرد: اساس مشکلات بیمارستان صومعه سرا را با ساخت یک اورژانس بزرگ و آکادمیک برطرف خواهیم کرد.
دكتر محمد علي خصوصی با بیان اینکه کاهش چشمگیری از اعزام بیمار به مرکز استان داشته ایم، خاطرنشان کرد: اگر اورژانس بیمارستان یک فضای با امکانات و آکادمیک باشد یقینا رضایت مردم را به همراه خواهد داشت.

وي با تصریح براینکه با بیان اینکه پیشرفت بیمارستان در گذشته از سرعت کمی برخوردار بود، خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت در سه صبح با تلاش نماینده شهرستان به بازدید بیمارستان آمد.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا با بیان اینکه اورژانس این بیمارستان منطقه غرب گیلان را تحت پوشش خود دارد گفت: بیش از هشت میلیارد تومان برای ساخت اورژانس آکادمیک شهرستان صومعه سرا تامین اعتبار شده است.

421328372_34370

وی با بیان اینکه درخواست مجوز ساخت اورژانس و دستگاه های جدید و دستگاه های رادیولوژی از وزیر بهداشت در خواست شده است،خاطرنشان کرد: سالن کنفرانس و ساختمان اداری در ساختمان جدید اورژانس راه اندازی خواهد شد.

دكترخصوصی با بیان اینکه ساختمان جدید اورژانس در دوسال ساخته خواهد شد،گفت: این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه به سر می برد.
وی با بیان اینکه وضعیت آزمایشگاه بیمارستان در سطح مطلوبی است،افزود: بیمارستان صومعه سرا یک بیمارستان درجه یک دولتی است که پیش از پیگیری های نماینده شهرستان درجه دو بود.
رییس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا با بیان اینکه در ساختمان جدید اورژانس بخش آی سی یو نیز راه اندازی می شود، خاطرنشان کرد: دستگاه سی تی اس کن نیز برای بیمارستان صومعه سرا گرفته شده است که در ساختمان جدید اورژانس نصب خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حوزه تخصصی فقط قسمت مغز و اعصاب در اين بیمارستان وجود ندارد،گفت: متخصصان گوش و حلق و بینی،چشم،اورولوژی،ارتوپد،داخلی و زنان و زایمان و بیهوشی در بیمارستان حضور دارد.

421904066_29488
دكترخصوصی با تصریح براینکه متخصص بیهوشی دراین بیمارستان بصورت تمام وقت حضور دارد، خاطرنشان کرد: راه اندازی سی تی اسکن برای همه مردم شهرستان صومعه سرا و مردم غرب گیلان یک خدمت ماندگار می باشد.
رییس بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا با دارا بودن بیمارستان توسعه یافته پذیرا مهمان های شهر اطراف می باشد که برای درمان به این شهرستان ورود میکنند،خاطرنشان کرد: نماینده شهرستان و آقای شهرام صفرزاده در قسمت ساخت ساختمان جدید اورژانس بسیار همکاری داشته اند.
وی از حضور بیش از سی پزشک متخصص در بیمارستان خبرداد و یادآورشد: زایمان های طبیعی بصورت رایگان انجام می شوند که بیمارستان در صدد ترویج آن می باشد.

421840365_29497
دكتر محمدعلي خصوصی با بیان اینکه نماینده شهرستان و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان کمک های بسیار زیادی به توسعه بیمارستان کرده اند، خاطرنشان کرد: پرسنل بیمارستان صومعه سرا نیز هم پا مدیران و مراجعه کنندگان خدمات رسانی کرده اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :