نماينده ولي فقيه در گيلان؛شهرستان فومن خطه ی شهدا و مجاهدین فی سبیل الله است

جمعي از طلاب ،مردم ، بزرگان،جوانان و…شهرستان فومن با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در صبح امروز دیدار کردند.

سارا حسيني/به گزارش صبح فومن؛حجت الاسلام صفوی امام جمعه مردم فومن در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و ابراز خرسندی ار حضور و دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت : مردم ایران همیشه و در تمامی صحنه ها نشان دادند که از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می کنند و بیعت خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با رهبری اثبات کردند .

t_704641DSC_2329
وی با برشم ردن علم و دانش آیت الله زین العابدين قربانی و توانمندی ایشان در جایگاه نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : قلم شما و فصاحت و بلاغت جنابعالی در کتب و آثارتان مشاهده می شود و مایه مباهات است که از حضور شما مستفیذ شویم .
در ادامه حضرت ایت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان ضمن خیر مقدم به حضار اظهار داشت : ارادت و آشنایی بنده با مردم فومن به سالهای گذشته بر می گردد زمانی که اینجانب در این شهرستان واعظ گری می کردم و اساتیدی بزرگ و علمای این شهرستان به بنده لطف داشتند .وی با بیان فضایل مرحوم ایت الله بهجت فومنی عنوان کرد : مجتهدین و علمای زیادی در گذشته در استان گیلان وجود داشتند که هر کدام از این بزرگواران مایه افتخار حوزه و استان بودند .
وی خطاب به مردم شهرستان فومن گفت : شما از شهرستان فومن یعنی شهر آیت الله بجهت بزرگترین عالم این خطه هستید و نام و یاد ایشان اگر عالمی در استان وجود نداشته باشد به تنهایی برای افتخارات گیلان کافی است .
نماینده ولی فقیه در گیلان خاطر نشان کرد : شهرستان فومن خطه ی شهدا و مجاهدین فی سبیل الله است و بهترین فرزندان انقلاب در این منطقه وجود داشته اند و تاثیری که شهدا بر مردم و انقلاب گذاشتند ، تاثیرات آن تا قرنها در این استان و کشور جاودان و باقی است .
عضو خبرگان رهبری با اشاره به تفکرات شیعه و سنی و اختلاف نظرهای بین این دو تصریح کرد :
عالمان دین دو وظیفه دارند یکی تبیین احکام دین و دیگری تدبیر امورحکومت اسلامی در زمان غیبت امام زمان (عج) می باشد .
وی گفت : تببین احکام دین با نوشتن کتب و تشریح مسایل فقهی و دینی برای مردم عنوان می شود و تدبیر امور حکومت نیز بر عهده ی رهبری شایسته و خردمند است .
وی به در پیش بودن هفتم اسفند و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد ؛ انتخابات پیش رو بسیار حایز اهمیت است چون در این انتخابات باید افراد اصلح را برای تسریع در جریان امور کشور به مجلس ورود دهیم .
وی تصریح کرد : انتخاب افراد مومن ؛ توانمند و پیرو ولایت فقیه برای آینده این کشور بسیار تاثیر گذار است .

resize_704175DSC_2338 resize_704145DSC_2317 resize_704145DSC_2318

این خبر را به اشتراک بگذارید :