به همت بسیج دانش آموزی حضرت زینب (س) یادواره ۵۲ دانش آموز شهید شهرستان فومن برگزارشد.

زلیخا صفری / به گزارش صبح فومن،ویژه برنامه یادواره ۵۲ شهید دانش اموز شهرستان فومن با حضور سرهنگ فردین میرزاپور و رجبی پور رئیس آموزش و پرورش فومن و مسئولان و خانواده شهداء و با حضور دختران دانشاموز به مناسبت میلاد حضرت زینب در توسط واحد مقاومت پیشگام شهید بهشتی شهرستان فومن(دبیرستان دخترانه جامعه یاوری) با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت زینب (س) سپاه فومن برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت قرآن و اجرای سرود توسط دختران این دبیرستان سرهنگ میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه امروز در محفلی که نشستیم محفل شهداست گفت: نشستن در چنین محافلی سعادت بزرگ است. وی تاکید کرد اگر در محفل شهداء قرار می گیرید سعی کنید از آن درس بگیریم.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه یادواره شهداء درس وفاداری و ایثار و زیبا است گفت: با این یادواره ها در آموزی و دشمن شناسی و استکبار ستیزی و در اصل شناخت بصیرتی همراه شود.

ایشان بصیرت شناسی را شناخت بصیرت زمان و شناخت دوست و دشمن و ابزاری برای مقابله با دشمن دانست و افزود: دهه فجر ابراز مقابله با دشمن و ماه رستگاری و رهایی از ظلم و مرور بر زندگی امام و در واقعه دهه نور است دهه شور و شعور و در یک کلمه دهه بصیرت است..

میرزاپور ضمن تبریک ولادت حضرت زینب به دختران حاضر در این یادواره گفت: سعی کنید از این زن درس آموزی و عشق را یاد بگیرید.

ایشان به فواید یادواره ها و درس گرفتن از ان اشاره و گفتند: شهیدان طاهرنیا و کوچک زاده با ایثار جانشان به ما درس شهامت و شجاعت اموختند و وظیفه ما در قبال این شهیدان سنگین است.

وی ضمن اشاره به فتنه ها که نشان بی بصیرتی برخی افراد بود گفت: در انتخابات دقت کنید و از اینکه برخی سوابق به رخ کشیده می شود توجه نکنید و ملاک را فعل و عمل افراد قرار دهید و با بصیرت بدانیم به چه کسی رای انتخاب می دهیم .

 

وی خطاب به دختران حاضر در یادواره گفت: شهداء را فراموش نکنید زیرا شما اینده سازان هستید باید فرهنگ ایثار و شهادت به شما یاد داده شود .فرمانده سپاه فومن حجاب را متانت و وقار دختران ایرانی دانست و گفت: با حجاب تیر زهراگین بر دل دشمن می زنید.

میرزاپور با بیان اینکه نشان فخر و لیاقت مال همسر و فرزندان شهید کوچک زاده و طاهر نیا و مال مادران شهیدان هدایت پناه و امام پناهی و … است گفت: سعی کنید فکر و حرکت و باورمان خدشه دار نشود و مواظب باشیم تا انتخاباتی با حضور حداکثری مردم را داشته باشیم.

فرمانده سپاه فومن به پدافند غیر عامل و اثرات ان در زندگی اشاره و اظهار کرد: پدافند غیر عامل در جنگ نرم کاهش هزینه ها و اسیب پذیری را به همراه دارد .

ایشان خطاب به دختران دانش آموز گفتند چشم مادران امام پناهی و …. به شماست سعی کنیم لیاقت و ایستادگی ،بصیرت ،شناخت امام شهداء را مثل شهدا داشته باشیم.

این ویژه برنامه با مسئولیت خانم شچاعی فرمانده حوزه دانش آموزی دخترانه شهرستان و مدیریت و کارکنان دبیرستان دخترانه جامعه یاوری و جمعی از دانش آموزان بسیجی اجرایی شد .

 

 

IMG_3141 IMG_3142 IMG_3143 IMG_3144 IMG_3145 IMG_3146 IMG_3147 IMG_3137 IMG_3138 IMG_3139 IMG_3140

این خبر را به اشتراک بگذارید :