چرا برخی در اجرای پاکسازی شهر از داربست های فلزی ممانعت می کنند.

IMG_1553

اختصاصی/به گزارش صبح فومن؛یکی از مسایل مهم شهری ، زیبا سازی و آرامش روانی شهروندان می باشد ، فومن یکی از شهرهایی است که در برخی موارد با این موضوع دچار مشکل است ، پس از انتخاب هوشنگ عباسقی زاده به عنوان شهردار فومن در اولین قدم با هماهنگی شورای اسلامی شهر در تاریخ ۲۳/۱۱/۹۲ جهت اجرای قانون طی اطلاعیه ای به شهروندان و مسولان مبنی بر (نظر به تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها )و در راستای اجرای قانون و مقررات شهر در خصوص نصب داربست با عنایت به امکان وقوع حادثه و خطرات ناشی از آن و همچنین بنا به شکایات متعدد شهروندان محترم ، نصب هرگونه داربست در سطح شهر ممنوع می باشد.

اما بازهم با فشارهای مختلف سیاسی این موضوع نتوانست به معنای واقعی اجرا شود ، پس از کش و قوس هایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی مصوب شد که نصب هرگونه داربست در سطح شهر ممنوع می باشد.

اما بازهم بدلایل مختلف این موضوع محقق نگردید و با فشارهای مختلف، این موضوع صورت نپذیرفت و شهرداری فومن نتوانست در این موضوع عملکرد موفقی داشته باشد.

این درحالی بود که در چند روز اخیر شهردار فومن در اقدامی ،دستور به پاکسازی کلیه بنرها داربستی را در سطح شهر داد و روز پنجشنبه اخیر عملیات پاکسازی در سطح شهر اجرایی شد ، اما بازهم با فشارهای مختلف تلاش در جهت عدم جمع آوری داربست ها توسط عده ای را در بر داشت.

با این وصف مدیران شهری فومن کماکان مصمم به اجرای قانون و ساماندهی بنرها و داربست ها می باشند که ما نیز با دید خوشبینانه منتظر هستیم تا این مرحله کار، تا به چه حدی پیش می رود.

 

IMG_1555

IMG_15491

کلیدواژه ها : , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :