علی میرزایی فلاح آبادی:بنده فرزند این انقلاب هستم/انشااله با اخذ صلاحیت از شورای نگهبان و لطف مردم گیلک و تالش،در عرصه انتخابات موفق خواهیم شد

 میرزایی

نماینده مردم فومن و شفت دوره هشتم مجلس شورای اسلامی که هم اکنون در خصوص پیگیری در جهت اخذ صلاحیت خود در تهران به سر می برد، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انتخابات یکی از مولفه های پایداری انقلاب ما می باشد و همه مکلفیم با جدیت در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری مشارکت نماییم و مردم را به حضور در پای صندوق های رأی تشویق کنیم.

علی میرزایی فلاح آبادی با اشاره به اخذ صلاحیت خود، گفت: بنده فرزند این انقلاب هستم و از اول انقلاب سعی نموده ام وظایف خود را با نگاه اخلاقی، انسانی و اعتقادی انجام بدهم و با اخلاق اسلامی در مواجه با مردم برخورد کنم. وی درباره فعالیت های خود در احزاب نیز گفت: بنده با حکم آیت اله بهشتی به عنوان دبیر حزب جمهوری اسلامی در تولمات بوده ام و بعد از انحلال حزب مذکور در هیچ یک از احزاب کشور عضویت نداشته و فعالیتی نکرده ام و همواره خود را سرباز نظام و ولایت فقیه دانسته ام.

 

وی اضافه کرد: مردم فومن و شفت بسیار با محبّت هستند و بنده از تماس های تلفنی مکرری که با من دارند و پیگیر موضوع صلاحیتم هستند، خاضعانه تشکر می کنم. انشااله با اخذ صلاحیت از شورای محترم نگهبان با اقتدار در انتخابات حضور پیدا می کنیم و به لطف مردم گیلک و تالش و اتحاد آنان، در عرصه انتخابات موفق خواهیم شد.

 

گفتنی است که مهندس علی میرزایی، نماینده دوره هشتم مردم فومن و شفت بوده که به « نماینده اخلاق » شهره است و در دوره نمایندگیش خدمات شایان توجهی بخصوص در زمینه سرمایه گذاری، تولید و گردشگری از خود به یادگار گذاشته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :