جواد زبردست؛اثبات می کنم که به این مملکت ونظام التزام دارم

به گزارش صبح فومن؛کاندیدای رد صلاحیت شده فومن و شفت، گفت: یعنی اینکه التزامی به نظام جمهوری اسلامی و اسلام ندارم و با صراحت می گویم که ظرف دو هفته آینده این موضوع را اثبات می کنم و وارد عرصه انتخابات می شوم

زبردست

جواد زبر دست کاندیدای رد صلاحیت شده فومن و شفت در مورد دلایل رد صلاحیت خود از سوی شورای نگهبان، اظهار کرد: به دلیل ماده ۲۸، بند یک رد صلاحیت شده ام.

وی افزود: یعنی اینکه التزامی به نظام جمهوری اسلامی و اسلام ندارم و با صراحت می گویم که ظرف دو هفته آینده این موضوع را اثبات می کنم و وارد عرصه انتخابات می شوم.

کاندیدای رد صلاحیت شده فومن و شفت، ادامه داد: بیش از ۴۰۰مسجد را باهزینه شخصی کمک کرده ام و اثبات می کنم که به این مملکت ونظام التزام دارم.

زبردست با تأکید بر اینکه به طور قانونی مدارک خود را در این رابطه تحویل شورای نگهبان می دهم که اسلام و نظام جمهوری اسلامی را دوست دارم، بیان کرد: یادداشت هایی در روزنامه ها و فضای مجازی دارم و آن ها را برای بررسی دوباره ارائه می دهم.

کاندیدای رد صلاحیت شده فومن و شفت تصریح کرد: همیشه مدافع اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران هستم و این را ثابت می کنم و صلاحیت خود را می گیرم.کاسپین

این خبر را به اشتراک بگذارید :