تیم هیات فوتبال فومن در مصاف با دخانیات رشت به تساوی رسید

در جریان رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر استان گیلان ، دیدار تیمهای دخانیات رشت و هیات فوتبال فومن مساوی شد .

فوتبال

در این دیدار که روز جمعه برگزار شد ، دو تیم فوتسال دخانیات رشت و هیات فوتبال فومن در نهایت به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافتند .
به گزارش صبح فومن؛در جریان این مسابقه که از هفته سیزدهم این رقابت ها و در رشت برگزار شد ، تیم فوتسال دخانیات نتوانست از شرایط میزبانی سود ببرد و دو تیم یک بازی متعادل و پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند تا سرانجام به نتیجه مساوی رضایت دهند .
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته سیزدهم این رقابت ها ، بازی تیم های فوتسال هیات لوشان و کیامیدان لاهیجان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم فوتسال هیات رودبار با نتیجه چهار بر دو هیات فوتبال لنگرود را شکست داد .
در سایر دیدارها نیز ، تیم فوتسال چای رفاه آستانه اشرفیه با نتیجه پرگل هشت بر دو برابر تیم فوتسال مارلیک گنجه رودبار به برتری رسید و تیم فوتسال قوی سپید بندرانزلی در پرگل ترین دیدار این هفته با نتیجه ۱۰ بر یک همشهری خود هیات فوتبال انزلی را مغلوب کرد .
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتسال دخانیات رشت با کسب ۲۸ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد ، تیم هیات فوتبال رودبار با کسب ۲۷ امتیاز دوم است و تیم فوتسال هیات لوشان با کسب ۲۶ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد .
در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان ، ۱۰ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند

این خبر را به اشتراک بگذارید :