آقای شهردار به داد کوچه ها و خیابانهای فومن کی می رسید!!!عکس

به گزارش صبح فومن؛شهر فومن با قدمت تاریخی بالایی که دارد زبانزد خیلی ازشهرها و مراکز استانها و حتی کشورهای منطقه می باشد.

می توان گفت شهر فومن با وجود بزرگان،عارفان،فرهیختگان و افرادی نامدار ،مذهبی و… که داشته برای خود نام نیک بجای گذاشته است.

همچنین این شهرستان از مناطق خوب سیاحتی و گردشگری در سطح کشور را دارا بوده ،شهرک تاریخی ماسوله،دژ تاریخی قلعه رودخان،امامزادگان و…نقاط دیدنی دیگر که در سال و ایام تعطیل و غیرتعطیل خیلی از هم میهنان و مردم منطقه برای دیدن این جاذبه ها باید به این شهرستان ورود نمایند و از شهرگذر و به مکان ها و مناطق مورد علاقه خود بروند.

شرحی کوتاه از شهرفومن دادیم و به اصل موضوع خواهیم می پردازیم؛

در سال های گذشته و در انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی شهر فومن گزینه ها و از جمله افرادی که با رای مردم به عنوان عضو شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند، قول ها و مطالب زیادی را به مردم این دیار در جلسات و نشست های خود بیان می داشتند.

برای مثال رسیدگی به مشکلات محل های شهر فومن،آباد نمودن کوچه های فرعی، آسفالت کوچه ها و خیابان های شهر،احداث آتش نشانی شماره ۲ در منطقه ای دیگر از شهر،سامان بخشیدن تاکسی های شهر و… که حالیه خیلی از این موارد را با توجه به قول هایشان مشاهده نمی کنیم.

کار شورای دوره چهارم شروع و:

با پیگیری و جلسات زیادی توانستندپس از کش و قوس های فراوان از بین گزینه های مطرح یک فرد را بعنوان شهردار شهر فومن انتخاب نمایند.

البته مردم از عملکرد چند ماهه ی سرپرست شهرداری(مهندس رضا محمدی) در قبل از انتخاب شهردار فعلی به نیکی یاد می کردند.دلیلش هم این بود که در بدترین شرایط محمدی سکان شهرداری فومن را گرفته و با توجه به سیل و بارندگی که وجود داشت توانست خوش درخشد و رضایت مردم این شهر را با عملکرد خوب خود جلب نماید.

اما پس از طی مراحل و رای گیری،مهندس عباسقلی زاده از شهرداران معروف در سطح منطقه و کشور بعنوان شهردار فومن توسط اکثریت اعضا انتخاب شد.

شهردار فومن فردی بوده که در گذشته کارنامه درخشانی برای خود به یادگار گذاشته بود اما مردم در فومن وی را درخشان نمی بینند وحتی مردم شخص شهردار را در سطح شهر و حضور فیزیکی او را لمس نمی کنند و این را می توان یک ضعف خواند.

مردم از شهردار شهر فومن تقاضای این را دارند که در کنار آنها بوده و مشکلات و گرفتاری های آنها در سطح کوچه های و خیابانهای این شهر را لمس نماید،البته حضور شهردار در کنار مردم موجب دلگرمی آنها نیز می شود که این کار نیز محقق نشده است.

ناگفته ماند اقداماتی در برخی از نقاط شهر در حال انجام است که با توجه به نزدیک بودن به آخر سال مشخص نیست آن پروژه ها به اتمام می رسد یا خیر.

حال مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و از میتینگ ها و قول های اعضای شورا در دوران انتخابات شوراهای اسلامی یاد می کنند و اظهار گله مندی و بدقولی آنها در محافل مردمی به گوش می رسد.

می توان به یکی از مهم ترین مشکلات اشاره ای نمود،وضعیت اسفناک کوچه ها و خیابان ها و حتی کوچه های فرعی،ارتباطی های مهم در سطح شهر و…. که مشهود بوده است،پس از طی بیش از دو سال از عمر شورا مردم با عملکردی می توان گفت ضعیف از آنها روبرو شده اند.

از گله مندی مردمان حاجی آباد که تازه اقداماتی در آن منطقه در حال شکل گیری است تا خیابان ابوذر،از اظهار ناراحتی ساکنان منطقه معروف به  پشت جهاد و کوچه های خاکی اش تا محله امامبر،از گله مندی ساکنین کوچه های فرعی خیابان انتظام تا کنده کاری در کوچه  و پس کوچه های شهر،از گله مندی ساکنان کمربندی شهید شکوری تا کوچه های خیابان آیت ا… کاشانی وپشت دخانیات و کوچه های خیابان یادآوران،از گله مندی و عدم رسیدگی به مسیر خانه های فومنات گرفته  تا کوچه شهید عشق پرست،خروجی و ورودی های شهر تا کنده کاری در سطح شهر و عدم پاسخگویی خوب مسئولین شهرداری و عضای شورا…

اینها گوشه ای از اظهار ناراحتی و گله مندی مردمان این شهر و نیز افرادی که به ۷ تن از اعضای شورا رای داده اند بود.

شما و دیگر مسئولین را به این نکته مهم و تبعیت از آن فرا می خوانیم؛

به گوشه ای ویژگی‌های ارزشمند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اشاره ای کنیم:

((حمایت از محرومان و مستضعفان و نفی اشرافی‌گری  و نیز بارها در مناسبت‏های مختلف، خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و حمایت از آنان را به مسؤولان یادآور می‏شدند))

همان گونه که امام (ره) می فرمودند خود را خدمتگزار مردم بدانید، حضرت آیت اللّه خامنه ای(مدظله) شاگرد آن پیر فرزانه نیز همواره بر این مطلب تأکید دارند که مسؤولان در هر رده ای که هستند، باید خود را خدمتگزار مردم بدانند.

ایشان در این زمینه می فرمایند: «… این مردم ـ همان طور که امام مکرر فرمودند:ولی نعمت های ما هستند.بر منافع خود و شخص و گروه و باند و نیز طرد رفیق بازی، عامل گشوده شدن همه گره هاست. این راه را امام به ما یاد داد.

برخود وظیفه دانستیم مطالب و مشکلات و حرف های مردم را با توجه به اظهار گله مندیشان از طریق این سایت بگوش اعضای شورا و شهردار شهر فومن برسانیم تا اقدامات و کارها و پروژه های در دست اجرا را سرعت بخشیده و رفاه عمومی مردم را فراهم نمایند.

همچنین اشاره به توصیه ای از بزرگان را به قلم آوردیم تا شاید دلشان بحال مردم شهرفومن بسوزد و اقداماتی را که باید انجام دهند در تسریع آن کوشا تر باشند.

گزارش تصویری از وضعیت چند کوچه در شهر فومن

IMG_1730 IMG_1734 IMG_1669 IMG_1670 IMG_1672 IMG_1677 IMG_1681 IMG_1682 IMG_1686 IMG_1687(1) IMG_1689 IMG_1690 IMG_1694 IMG_1697 IMG_1712 IMG_1716 IMG_1722 IMG_1724 IMG_1725 IMG_1726 IMG_1729

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :