امام جمعه فومن بیان داشت؛سپاه در عرصه‌های سازندگی وارد میدان شد وثابت کرد که انقلاب را به جهان صادر می‌کند.

به گزارش صبح فومن؛حجت‌الاسلام سید محمدحسن صفوی، امام جمعه فومن ظهر امروز(۱۴دی) در مراسم تکریم و معارفه سپاه ناحیه فومن در نمازخانه سپاه این شهرستان اظهار کرد: دو نوع امنیت فردی و اجتماعی در جامعه ما وجود دارد که امنیت فردی در دین مداری خلاصه می‌شود.

photo_2016-01-04_13-17-15

وی با بیان اینکه امنیت یک چیز گم شده و امنیت آفرینان گمنام هستند، افزود: جباران عالم همیشه با امنیت مخالف هستند و آن را از مسلمانان جهان دریغ می‌دارند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه قرآن مختص به یک زمان خاص نیست بلکه همه افراد از آدم تا خاتم و از اولین شهید عالم یعنی هابیل و تا سرداران شهید را در بر می‌گیرد، گفت: ما باید از خداوند بخواهیم تا راه مستقیم را همیشه به ما نشان دهد و نعمت امنیت را فراموش نکنیم.

حجت‌الاسلام صفوی تصریح کرد: اگر امت اسلامی آزادی و استقلال و اتحاد و یکپارچگی داشته باشند هرگز طعمه استکبار و استعمار جهانی نخواهند شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از انقلاب‌ها شکل گرفت اما تداوم نیافت، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با مهندسی خود نظام را حفظ کرد و ضامن بقای این انقلاب،امت اسلامی هستند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه سپاه نقش بزرگی را در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی اجرا کرده است، اظهار کرد: سپاه در عرصه‌های سازندگی وارد میدان شد وثابت کرد که انقلاب را به جهان صادر می‌کند.

حجت‌الاسلام صفوی با بیان اینکه رئیس بزرگ اسرائیل فریاد بر می‌آورد که نام ایران در همه جا به گوش می‌رسد، افزود: سپاه انقلاب اسلامی ایران در سوریه، بغداد، لبنان، یمن و … به خوبی درخشیده است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا به قدرت سپاه پی برده‌اند، گفت: آمریکا در صدد است تا با طرحی جدید سپاه را مورد هدف قرار دهد.

امام جمعه فومن با اشاره به اینکه جایگاه سپاه جایگاه والایی است وسپاه متولد با انقلاب و معرفت و معنویت است، تصریح کرد: با عزم راسخی که در فرماندهان این نیرو هست سپاهیان همیشه در عرصه های سخت آماده پذیرش کارهای جهادی بودند و هستند.

حجت‌الاسلام صفوی با اشاره به تدفین دو تن از شهدای گمنام این شهرستان در شهرک تاریخی ماسوله، خاطرنشان کرد: این شهدای بی‌نشان در زمین و نامدار در آسمان‌ را در قله کوه دفن کرده‌اند و مهجور مانده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا در نزد ما امانت هستند و باید قدر آنها را بدانیم، اظهار کرد: برای ساخت حرم شهدا باید از طرف مسئولان اهتمام بیشتری شود و جایگاه آنها در نزد مردم شهرستان حفظ گردد.

امام جمعه فومن با بیان اینکه این شهرستان دارای بسیجیان جان بر کف زیادی است، افزود: فومن دارای بیشترین آمار مدافعان حرم در گیلان است.شبستان

این خبر را به اشتراک بگذارید :