بیانیه جمعی از مداحان فومن در محکومیت شهادت علامه شیخ نمر توسط آل سعود

به گزارش صبح فومن ؛جمعی از مداحان و کانون مداحان .بسیج مداحان و قشر بسیج مداحان فومن ضمن محکوم نمودن شهادت شیخ نمر رهبر برجسته شیعیان عربستان توسط حکام آل سعود بیانیه ای را صادر نمودند.

239848_882

بسمه تعالی

(بیانیه جمعی از مداحان و کانون مداحان .بسیج مداحان و قشر بسیج مداحان فومن)

و سیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون

با کمال تاسف و تاثر ،رژیم سفاک و خون آشام سعودی پس از کشتن هزاران انسان بی گناه در یمن،این بار دست کثیف خود را به یکی از بندگان بی گناه مظلوم و آزاده یعنی آیت الله شیخ نمر آغشته کرد.
بی شک این جنایت از رژیمی که کانون فتنه و تکفیر در جهان و حامی ترور .جنایت و حرکت های ضداسلامی و ضدانسانی است بعید نبود اما جای تردید برای کسانی که دراین قضیه شک داشتند باقی نگذاشت.
این جنایت بزرگ در شرایطی انجام می شود که هنوز داغ جانسوز فاجعه سرزمین مقدس منا در قلب عالم اسلام تازه است و از سوی دیگر دست ناپاک این رژیم وهابی و تکفیری به خون ده ها هزار مسلمان بی گناه در یمن و نیز سوریه و عراق آلوده است.
شورای کانون مداحان فومن و بسیج مداحان و قشر بسیج مداحان فومن ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک شهادت این روحانی شهید و بزرگ را به مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)مراجع معظم تقلید حوزه های علمیه و مردم استکبار ستیز فومن و ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفته ،ترفیع درجات آن شهید را از خداوند متعال مسئلت داریم.
کانون مداحان شهرستان فومن
بیسج مداحان شهرستان فومن
قشر بسیج مداحان شهرستان فومن
جمعی از مداحان فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :