مرد اعتدال مي آيد،نمي آيد/دكتر هادي نوري رسما كانديدا شد

به گزارش صبح فومن در پي خبر درج شده چند روز پيش از مرد اعتدال فومن ،دكتر نوري مبني بر اينكه از كانديداتوري در انتخابات پيش رو انصراف داده و حضور نخواهد داشت ،بيانيه اي نيز صادرنمود؛
وي در بيانيه خود اينطور آورده؛

افتخار داشته ام تا در کنار دو دهه حضور مداوم در فضای دانشگاهی بر حسب ضرورت شرایط کشور، استان گیلان و منطقه فومنات مدتی نیز در فضای سیاسی شهرستانهای فومن و شفت حاضر باشم.

انگیزه نخستین و اصلی من در این خصوص خدمت به مردم و شهرم بود. لذا برای خود چیزی نخواسته و نمی خواهم. اکنون نیز زمان آن فرا رسیده تا بر این عقیده خود پایند باشم. لذا از همه دوستانی که مرا تشویق به حضور در انتخابات مجلس می کردند یا مورد حمایت خود قرار می دادند سپاسگزاری می کنم و اعلام می دارم که همچنان دوست دارم «فرزند مردم» باشم و در کنار مردم باقی بمانم.

بودن در کنار مردم برای من زیباترین آرمان است. هرگز خود را بر مردم تحمیل نخواهم کرد و تنها زمانی می آیم که مردم بر من تکلیف کنند. لذا کنار مردم خواهم ماند و تلاش خواهم کرد تا «صدای مردم» باشم. چون بر این باورم که «صدای مردم صدای خداست»

صبح امروز بود در فضاي مجازي خواهر وي رسما اعلام نموده كه؛صداي مردم آمد،بازگشت اعتدال،
دکتر هادی نوری: ساعت ۱۱ امروز جمعه برای ثبت نام به فرمانداری خواهم رفت.
اين مطالب را عنوان داشت،نوري تكليف خودش را با خودش مشخص نموده و مجدد عزم خود را جزم نموده و براي نامزدي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي خود را آماده و كانديدا شد.
لازم بذكر اينكه گمانه زني ها اينطور به گوش مي رسد كه با توجه به اعلام آمادگي علي شفاهي(رييس ستاد انتخابات رياست جمهوري دكترروحاني در فومن) و از اعزاي حزب اعتدال استان كه ساعاتي پيش خبرش منتشر گرديده بود نوري هم بر بيانيه خود چشم پوشي نموده و رسما آمادگي خود را اعلام داشته است.
و … هم اكنوي دكتر نوري در فرمانداري رسما ثبت نام نمود.

photo_2015-12-25_11-36-55 photo_2015-12-25_11-37-00 photo_2015-12-25_11-36-33 photo_2015-12-25_11-36-38 photo_2015-12-25_11-36-44

این خبر را به اشتراک بگذارید :