سید تقی موسویان؛نمایندگان مجلس باید در حوزه انتخابیه خود برنامه داشته باشند/ضعف گیلان در عدم استفاده از افراد توانمند

نامزد انتخاباتی مجلس دهم در حوزه فومن و شفت بزرگترین مشکل استان را فقر مدیریتی دانست و گفت: سرنوشت مدیر نمونه حذف شدند است مترادف نمونه شدن در الفبای مدیریتی امروز نماندن است

IMG_1239

به گزارش صبح فومن؛سید تقی موسویان  که امروز با حضور در فر مانداری فومن به عنوان داوطلب انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرده بود با اشاره به اینکه مجلس  در حوزه قانونگذاری نقش دارد و جایگاه آن کاملا مشخص است اظهار کرد: بنابراین جایگاه بسیار مهمی محسوب می شود .

وی با بیان اینکه اگر مجلس بتواند قانون درستی تصویب کند و بتواند بر آنچه که تصویب می کند اطلاعات و نظارت درستی داشته باشد قطعا کشور مسیر درستی را طی می کند افزود: جایگاه نظارت جایگاه مهمی است ،کمیسیون اصل ۹۰؛استیضاح و سوال و تحقیق و تفحص از مواردی است که اگر مجلس به درستی در این زمینه ها فعال باشد کشور به اختلاس گرفتار نمی شود.

نامزد انتخاباتی مجلس دهم در حوزه فومن و شفت تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید در حوزه انتخابیه خود برنامه داشته باشند و با شناخت ظرفیت های حوزه خود دست به کارهای بزرگ بزنند مگر چند مکان در کشور مانند گیلان و مازندران است باید از جاذبه های استان بهره گرفت.

موسویان با اشاره به پتانسیل های شهرستانهای شفت و فومن افزود:چیزی در حدود ۲۸ هزار بهره بردار کشاورزی وجود دارد و باید از این ظرفیت ها استفاده کرد ولی متاسفانه طوری عمل شده است که روستاها در حال خالی شدن است و زمین ها روستاها برای ساخت مکان های تفریحی به فروش می رود و شهرها در حال بزرگ شدن هستند.

وی با اشاره به اینکه قانون اساسی کشور می گوید باید آموزش رایگان ؛اشتغال ؛درمان باید برای مردم فراهم شود گفت: امروز ۱۱ میلیون جوان دم بخت ازدواج داریم و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از سن متعارف ازدواج رد شدند .

نامزد انتخاباتی مجلس دهم در حوزه فومن و شفت با بیان اینکه بزرگترین مشکلی که در گیلان وجود دارد و باعث رنج مردم می شود فقر مدیرتی است گفت: این به دولت خاصی مربوط نمی شود تا زمانی که نمایندگان مجلس هم داور و هم بازیکن هستند این مشکل وجود دارد.

موسویان خاطرنشان کرد: حتما نباید گزینه ای که ما معرفی می کنیم سر کار بیاید به فکر معرفی افراد توانمند باشیم متاسفانه آقایان حاضر نیستند یک فرد توانمند در کنار انها باشد و این ترس را دارند که فرد توانمند رقیب آنها شود.

ضعف گیلان در عدم استفاده از افراد توانمند

وی دلیل ضعف استان در زمینه های مختلف را عدم استفاده از افراد توانمند عنوان کرد وگفت: گاهی شاهد این هستیم که به طور ناگهانی در برخی از ادرات جهشی رخ می دهد این نشان می دهد که مدیر آن سازمان خوب عمل کرده است ولی بعد از مدتی این مدیر را کله پا می کنند و با لقب مدیر نمونه او را حذف می کنند.

وی افزود:واژه مدیر نمونه مترادف با این که دیگر نمان است؛ مثل من که شهردار انزلی بودم بعد از اینکه نمونه شدم گفتن دیگر نمان ،عملکرد من در شهر انزلی موجود و مشهود است و دروازه ماهی ،یادمان شهدا؛ چند میدان در شهر و لوله گذاری بیش از هشت هزار متر کانل از یادگاران فعالیت های من است و مردم نیز هنوز به نیکی یاد می کنند و ما هم هرگز مردم انزلی را فراموش نمی کنیم .

موسویان با اشاره به خبری مربوط به ممانعت از ورود خبر نگار همراه با ایشان گفت: به نیروی انتظامی دستو ر داده بودند فقط کاندیدا وارد شود و چیز خاصی نبود وتنها آنهایی که دنبال بهانه بودند این را سوژه کردند  ما سالها در فرمانداری شفت و فومن به معاون فرماندار بودیم و می دانیم که عزیزان نیروی انتظامی به دستور های داده شده عمل میکنند.

وی در پایان با خواندن این شعر درم داران عالم را کرم نیست و کرم داران عالم را درم نیست افزود: در چنین شرایطی است که بانک زنجانی ها ظهور می کنند.کاسپین

این خبر را به اشتراک بگذارید :