شهردار فومن از شورای اسلامی شهر فومن تجلیل نمود.



IMG_6893

زلیخا صفری/به گزارش صبح فومن؛به مناسبت روز شورا از شوراهای اسلامی شهرستان فومن توسط شهردار این شهر تجلیل به عمل آمد.

هوشنگ عباسقلی زاده در مراسم تجلیل ضمن تبریک روز شورا ی اسلامی، روز معلم،روز کارگر وهمچنین روز پدر گفت: از اعضای شورای شهر بابت زحمات و همکاری که با این نهاد داشتند تقدیر و تشکر می نمایم

وی با بیان اینکه سابقه همکاری با شوراها را در استنانداری و نیز در شهرستان ها داشته افزود؛وجود شوراها در پیشبرد مسائل شهری امروز دیده می شودو این با گذشته متفاوت است.

وی شهرداری ها را امروز مستقل و بدون حمایتها خواند و گفت:ما امروز به سمت خودکفائی شهرداری ها می رویم

عباسقلی زاده گفت امروزه خیلی از کارهای تاسیسات زیر بنایی و اسفالت با با شهرداری هاست و نیز بیشتر کارهای عمرانی و آبادانی شهر را شهرداری مستقل انجام می دهد.

وی مهمترین مزیت شوراها را ارتباط با مردم و مجموعه شهرداری دید و گفت: با حرکت شوراها در توسعه و عمران شهری حرکتهای خوبی اتفاق افتاده است .

شهردار فومن با اشاره به اینکه امروز مصوبات با شوراها سریعتر انجام می گیرد گفت:امروز شوراها با ارتباط نزدیک با مجموعه شهرداری در نتیجه گرفتن از اعتبارات نقش ایفا میکنند.

عباسقلی زاده با بیان اینکه امروز فضا برای بهبود امور و حل مشکلات شهر فراهم شده گفت:این فضا زمینه های پیشرفت را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه ما تا امروز نتوانستیم کارهای حرفه ی انجام دهیم اظهار کرد:ما در سال ۹۳ با مشکلات و اشتباهات و ندانم کاری مواجه بودیم که در سال ۹۴ تلاشها بیشتر و اشکالات کمتر و مشکلات را به حداقل خواهیم رساند.

وی تاکید کرد؛اگرچه ۹۹درصد کارها در سال گذشته با حمایت مستقیم شوراهای اسلامی شهر بوده گفت: شوراها با شهردار همراه شوند.

وی عمده مشکل شهرداری را بی پولی دانست و گفت: فضایی که در سال گذشته بر کشور حاکم بود مانع انجام برنامه شد و مارا آزار داد.

شهردار فومن فضای بودجه و اعتبارات را برای شهرداریها خوب دید و گفت:امروز امکان دخالت در اعتبارات شهرداریها از بین رفته و اعتبارات حرفه ای به حساب ما می رود.

وی تصریح کرد؛با همکاری و کمک به همدیگر و خدمت گزاری سعی در بر طرف نمودن مشکلات مردم گام بر می داریم.

علیرضا علیدوست رئیس شورای شهر فومن ضمن تبریک این روزهای مهم گفت:من از مجموعه شهرداری که امروز برای تقدیر از شوراها در جمع ما هستند تشکر می کنم.

وی افزود:پرسنل شهرداری را از خودمان می دانیم و من از اعضای شورایی که در دوره های قبل خدمتگزاری به مردم داشتند تقدیر وتشکر می نماییم.

وی رقم خوردن اتفاقات خوب در شهرداری را به پای همه ی پرسنل زحمت کش شهرداری دید و گفت: انچه به پرسنل پرداخت می شود با توجه به شرایط زمانی است.

وی تاکید کرد: شما مجموعه شهرداری نیز موکلان ما هستید زیرا به ما رای دادید پس با همکاری واحد به یک هدف واحد برسیم .

مهیار ابراهیمی از اعضای شورای شهر فومن نیز با اشاره به اینکه تلاش کنیم همه با هم در به رضایت رسیدن از خلق خدا برسیم گفت:نام گذاری سال خبر از تعامل و همدلی و همزبانی است و این تعامل گرایی است.

وی به استفاده بهینه از عقلانیت اشاره کرد و افزود:ما و شما مجموعه نماد در کانون شهر و شهرداری هستیم.

وی به نگاه مردم به مجموعه شهرداری اشاره کرد و گفت:بیشترین اداراتی که مورد رصد مردم است شهرداری است پس در اعتماد سازی کوشا باشیم.

ابراهیمی به همراهی کردن در کارها به یکدیگر اشاره کرد و اظهار نمود:کارهای خوب به روی مجموعه اثر گزار است.

وی به ارج نهادن به زحمات افراد در گذشته در شهرداری اشاره داشت و گفت:ما با کسی نزاع نداریم افراد می توانند به ما کمک کنند.

وی استفاده از آنان که در حوزه شهرداری ظرفیتهای بالا دارند تاکید کرد و گفت: احترام به مردم را ،برای احترام مردم عزیز به مجموعه ما داشته باشیم.

علی ولی زاده از اعضای شورای شهر و منتخب مردم در چند دوره نیز با تبریک این روز به مجموعه زحمت کش شوراهای اسلامی گفت:شهردار و شورای شهر و پرسنل شهرداری از زحمت کشان جامعه بوده و آبروی شهر در دستان آنان است و من از این مجموعه تشکر می کنم زیرا خدمات شهری مهمترین رکن داشتن یک شهر خوب است .

در پایان از شوراهای اسلامی شهر فومن تجلیل شد.

 IMG_6894

IMG_6893

100_0786

100_0789

100_0785 

این خبر را به اشتراک بگذارید :