حجت الاسلام محمدعلی حسن زاده؛کسانی که در جبهه ها حضور داشتند باید دفاع مقدس را برای جوانان جامعه شرح دهند+عکس  

مراسم گرامیداشت شهیدان محمد رضا سهیلی و رضا (مسعود) عباس زاده در شام شهادت امام رضا (ع) در مسجد جامع آیت الله بهجت فومنی (ره) حسین آباد برگزار گردید .

1-9

به گزارش صبح فومن؛حجت الاسلام محمد علی حسن زاده در این مراسم گفت : تا سال ۶۱ که آقا امام حسین (علیه الاسلام ) به واسطه زحمات غیرقابل تمجید و غیرقابل تعریف از امام حسین (علیه السلام) و یارانش از ماه ربیع به ماه محرم تغییر یافت

وی افزود : مقام شهید همین است ! شهید تاریخ را عوض می کند ،شهید مسیر زندگی انسان را عوض می کند ؛ شهید جامعه خفته را بیدار می کند.
حسن زاده فومنی افزود : هر عمل که اثر آن را می بینیم آنوقت به عظمت آن عمل پی می بریم ، امروز تکریم از شهدا اصل غیرقابل انکارو یاد آور عوامل عزتی است که انسان نیازمند آن است وی بیان داشت : خوبان هستی برای شهدا ارزش قائلند . همه خوبان عالم یکی از دعای آنها این بود” اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک ” ؛ و از خداوند متعال می خواهستند یکی ز رزق های آنها شهادت باشد .

1-3
حجه السلام حسن زاده ادامه داد : مقدرات قابل تغییر نیستند ، اما حوادث قابل تغییر ند؛ سزاوار این است که انسان بهترین تقدیر را از خداوند بخواهند ؛

وی بیان داشت ” این شهدای ما سنی نداشتند ولی بهترین تقدیر را از خداوند خواستند و به آن رسیدند .
خطیب ارزشمند فومنی این مراسم در ادامه تاکید کرد : کسانی که در جبهه ها حضور داشتند باید دفاع مقدس را برای جوانان جامعه شرح دهند تا بدانند آن تمدن کهن بعد قاجار و .. تا دفاع مقدس یک وجب خاک ما از دست نرفت ؛ چه شد! وی افزود : وجود مقدس حضرت زینب نبود چه کسانی می توانست واقعه کربلا را تشریح نماید.

1-2.jpg1111
وی بیان داشت :آنانکه که دارای تفکر مادی هستند ؛ انسان را شبیه یک برگ کاغذی می بینند ؛ اعتقاد دارند تا زمانیکه انسان پول ثروت دارند آن را استسمار کنید بعد بماند اما بی مصرف و بی فایده باشد ؛ این نگاه استعمار است !
حجه الاسلام حسن زاده تکریم به شهدا را تکریم به همه فضائل دانست ؛ بیان داشت : مزار شهدا مطاف ملائکه و محل ورد خوبان عالم است , آنهایی که مانده اند حداقل این وظیفه را باید انجام دهند ما باید قدر دان شهدا باشیم , همه ما خواهان عزتیم، با تکریم آنان می توانیم عزتی که شهدا به ما داده اند را حفظ نموده و عزتمند باشیم .

1-6
حجه الاسلام حسن زاده گفت : شهدا در روزگاری قیام نمودند که همه کفر در برابر اسلام قیام نمودند ؛ می خواستند نور خدا را خاموش کنند ! وی تاکید کرد شهیدان سهیلی و عباس زاده نمی میرند بلکه زنده اند ! شهیدان با بقیه فرق  می کنند ، جوان بودند ، آرزو هم داشتند اما برای اسلام و بقای ارزشهای اسلام رفتند .

1-5
شایان ذکر است این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (علیه السلام ) و هیات جوانان حضرت ابوالفضل العباس (علیه اسلام ) روستای حسین آباد برگزار  گردید .

1-1
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :