سيد تقي موسويان گزینه مطرح انتخاباتی،برای برگزاری مناظره با نماینده شهرستانهای فومن و شفت اعلام آمادگی کرد.

موسویان

به گزارش صبح فومن ؛در پي مصاحبه نماينده محترم شهرستان هاي فومن و شفت كه اعلام داشتند آمادگي دارم جلسات مناظره اي با همه اين عزيزان (كانديداي انتخابات آتي مجلس حوزه فومن و شفت)داشته باشم و پاسخگو عملكرد خودم باشم.
در همين راستا سيد تقي موسويان از گزينه هاي مطرح انتخاباتی، رسماً اعلام آمادگي مناظره با ايشان را در يك فضاي عمومي خواستار شدند.

719b8fce949e21af5d4a25a976e22a5a_1024

سيد تقي موسويان از گزينه هاي مطرح،اهل و ساكن شفت بوده و در سوابق خود معاونت فرمانداري و همزمان بخشدار شهرستان بندانزلي ،شهردار خوشنام اين شهر مرزي را دارد،وي همچنين حال حاضر در سازمان جهاد كشاورزي استان گيلان مشغول فعاليت مي باشد.
حال با توجه به اينكه در طي روزهاي گذشته زبردست يكي ديگر از گزينه هاي مطرح انتخاباتي حوزه فومن و شفت رسماً در همين سايت از اعلام آمادگي خود براي مناظره خبر داده و اينكه موسويان دومين نفري است كه طي مصاحبه ناصر عاشوري، واكنش نشان داده و اعلام آمادگي مناظره را کرده است،آیا نماینده شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی،عکس العملی به این اعلام آمادگی ها و برگزاری مناظره در فضای عمومی نشان خواهد داد یاخیر؟

************

سوالهايي كه ذهن عموم مردم را بخود مشغول كرده؛

١-آيا ناصر عاشوري در یک فضاي عمومي و روزهاي مشخص و نیز با هماهنگي هاي قانوني، با اين افراد كه اعلام آمادگي نموده اند مناظره برگزار مي کند؟
٢-آيا جناب نماينده براي مناظره ، افراد فوق را به دفتر خود دعوت مي نمايد یا آمادگی در یک مکان عمومی را دارد؟
٣-آيا اصلاً از مناظره استقبال مي كند يا خیر؟
بايد منتظر جوابهاي ايشان ماند…

این خبر را به اشتراک بگذارید :