فرمانده سپاه فومن در مراسم معارفه مسئول بسیج دانش آموزی؛بسیج یک فرهنگ و موجب حفظ نظام و انقلاب شده است.

با حضور فرمانده سپاه فومن سروان علیدوست بعنوان مسئول بسیج دانش آموزی اداره آموزش و پرورش فومن منصوب شد

IMG_5024

به گزارش صبح فومن؛با حضور سرهنگ توشه فرمانده سپاه ناحیه فومن و عباس رجب پور مدیر آموزش و پرورش سروان علیدوست بعنوان مسئول بسیج دانش آموزی اداره آموزش و پرورش فومن امروز ۱۷ آذر ۹۴ معرفی شد . 

 دراین مراسم سرهنگ توشه  فرمانده سپاه ناحیه فومن ضمن تشکرازتلاش و زحمات حاجی زاده  مسئول بسیج دانش آموزی فومن در این مراسم در سخنان خود با اشاره به نقش بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت : امروز بسیج در هر صحنه ای ورود پیدا کرده دشمن از آن صحنه عقب نشینی کرده است و در واقع بسیج یک فرهنگ است و همین فرهنگ موجب حفظ نظام و بقای انقلاب شده است.

IMG_5027

عباس رجب پور رئیس اداره آموزش وپرورش فومن نیز ضمن قدردانی ازتلاش وخدمات ارزنده حاجی زاده و از همکاری وی طی این مدت تقدیر و تشکر نمود.

عباس رجب پور در این مراسم گفت : اگر ما به قشر دانش آمور توجه ویژه نماییم هجمه دشمنان در مسائل مختلف در آینده کمتر و تاثیرگذاری آنها بر نسل های بعدی ما کمرنگ خواهد شد و این یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

IMG_5012

وی با تاکید بر توجه ویژه به فرهنگ دانش آموزان و فرهنگسازی این قشر عنوان کرد: ما در بسیج تلاش می کنیم فرهنگ ناب اسلام را در جامعه گسترش دهیم و بسیج دانش آموزی مسئولیت سنگینی در این زمینه به عهده دارد و ما نیز در کنار این نهاد برای تحقق اهداف قرار داریم.روابط عمومی آموزش پرورش فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :