مشاورفرمانده سپاه قدس گیلان درامورصالحین ؛اقتدار بسیجیان اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری است /تفکر بسیجی بود که فتنه ۸۸ را خنثی کرد+عکس

مراسم باشکوه ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی جضرت امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور در مصلی نماز جمعه فومن برگزار گردید .

1-2

به گزارش صبح فومن؛جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی حجت الاسلام محمد حسن حسن زاده در این مراسم از وصف امام راحل در مورد بسیج گفت: من دست و بازوی بسیجیان را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم و این در در دورانی بود که بسیج یا دستان خالی در مقابل دنیای زر و زور ایستاد .

مشاور فرمانده سپاه قدس گیلان در شجره طیبه صالحین سپس به دیدار فرماندهان بسیج با حضرت آقا اشاره ای نمود و افزود :بسیجیان ما در بحث نفوذ باید به مسائل اقتصادی توجه کنیم و تقوا پیشه گیریم که اگر این عمل را انجام ندهیم بدانیم نام با عظمت و پربرکت بسیج زیبنده ما نیست .

1-1

مسئول سابق معاونت تربیت و آموزش(صالحین)سپاه قدس گیلان گفت؛بسیجیان باید تقوا را پیشه خود کنند و متقی باشند ؛ چون زمانی که دنیای زر و زور با تمام امکانات در مقابل ما تنها حکومت شیعه قرار  گرفتند ؛ بسیجیان خداباور و ولایت یاور توانستند در مقابل دشمن قرار بگیرند افزون بر آن اگر با تفکر خداباوری بسیجیان ما دفاع نمی کردند ؛ نمی توانستند فتح خرمشهر را رقم بزنند . اما به فرمان امام(ره) خرمشهر را بسیجیان متقی آزاد می کنند و امام با پیام خویش صحه بر این مطلب می گذارد که خرمشهر را خدا آزاد کرد .

1-5

حسن زاده  فومنی بیان داشت : هرجا که با خدا باشیم پیروزیم و امروز در عرصه هایی که قرار داریم و در جنگ نرمی  که خانمان سوز است؛باید  به باور برسیم که همین تفکر پاک بسیجیان دیروز می تواند امروز در مقابل نفوذ دشمن بایستیم و باید تطبیق با بسیجی دفاع مقدس داشته باشیم .

1-4

این جانباز جنگ تحمیلی تاکید کرد اقتدار بسیجیان اطاعت از فرامین حضرت آقاست و تفکر بسیجی بود که فتنه ۸۸ را خفه کرد و این زمانی بود که خواص بی بصیرت بودند و این بسیجیان بودند با شعار یا لیتنی کنا معک با رهبری بودند و ان شاء الله تا پای خونشان با رهبری و امام خواهند بود .همانند دوران طلایی دفاع مقدس گوش به فرمان رهبری خواهند بود .

1-3

روابط عمومی سپاه فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :