سرگرد عطادوست؛مدیون و قدردان خون شهدا و ایستادگی ها و ازخود گذشتگی های خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم/عکس

فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب شهری بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج ضمن حضور در منزل شهید سیدابراهیم نبوتی با خانواده اين شهيد بزرگوار دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش صبح فومن؛سرگرد اسفندیار عطادوست بهمراه جمعی از بسیجیان و همچنین آقای مسیحا فرمانده پایگاه شهید نبوتی شهر فومن ضمن حضور در منزل این شهید ،پای صحبت ها و خاطرات پدر شهید نشسته و مطالبی را از زمان قبل از شهادت فرزندشان جویا شد.
فرمانده حوزه شهری ضمن تبریک هفته بسیج از شهدای انقلاب اسلامی یاد نموده و یاد و خاطره شهید سید ابراهیم نبوتی را گرامی داشت.

عطادوست در سخنانی با بیان اینکه همه ما مدیون و قدردان خون شهدا و ایستادگی ها و ازخود گذشتگی های خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم،

وی شهدا را سرمایه های این نظام دانسته  و  از ديدار با خانوادهای شهدا خشنود و آن را افتخار برای خود و همکارانش دانست وگفت:خانواده معظم شهدا از جایگاه ویژه ای در بین مردم برخوردارند و ما دلجویی و عیادت از این عزیزان را وظیفه خود می دانیم و در خدمت آنان هستیم.
عطادوست بيان كرد؛یاد سردار شهيد همداني گرامی باد ایشان از فرماندهان سپاه پاسداران بودند و می فرمودند بنده با اين همه سابقه خدمتي خود بدهكار انقلاب و نظام هستم.پس بنابراین ما در مقابل این شهید بزرگوار کاری نکرده ایم و ان شاا… ادامه دهنده راه آنان بوده و نیز خوشحالیم که در کنار خانواده شهید نبوتی حضور یافته ایم.
ایشان همچنین در ادامه صحبت های خود یاد شهداي مدافع حرم گيلاني را گرامی داشت و گفت راه آن شهدای والامقام را ادامه خواهیم داد.
سرگرد عطادوست در پایان صحبت های خود براي خانواده شهید سید ابراهیم نبوتی آرزوي سلامتي نموده و از اینکه خانواده های شهدا در کنار بسیجیان همیشه حضور دارند تشکر نمود.

در ادامه این دیدار پدر شهيد نبوتی ضمن تشکر از حضور فرماندهی حوزه شهید دستغیب شهری ،خاطراتی را از دوران انقلاب اسلامی بیان نمودند،بنده در سال ۱۳۴۲ که در تهران شاهد حضور حماسی مردم در حمایت از امام راحل بودم و خود نیز همراه با مردم در حمایت از امام عظیم الشأن در خیابان ها حاضر بودم.
در آن سالها،روزی در جلوي دادگستري تهران در حال تردد بودم و می خواستم به سمت منطقه ناصر خسروی این شهر بروم که ملاحظه کردم مردم در حال راهپیمایی هستند،ترک زبانهایی را دیدم که شعار مرگ بر منافق و مرگ بر شاه سر می دهند و در حمایت از امام خمینی(ره) در خیابان ها حضور دارند و رژیم پهلوی نیز برای متفرق نمودن مردم به سمت شان تیراندازی می کنند.ما در آن زمان برای دفاع از میهنمان و اسلام و ولایت و امام ایستادگی نموده ایم و همراه امام بودیم و حال حاضر هم گوش بفرمان رهبرانقلاب اسلامی خواهیم بود و در صحنه حضور داریم.
ایشان از فرمانده پایگاه شهید نبوتی بابت زحماتشان در این پایگاه و مسجد نیز تشکر نمودند.

در پایان این دیدار سرگرد عطادوست لوح تقدیری را به رسم یادبود به پدر شهیدسیدابراهیم نبوتی اهدا نمودند.

IMG_3030

IMG_3018 IMG_3019 IMG_3020 IMG_3021 IMG_3022 IMG_3024 IMG_3025 IMG_3026 IMG_3028 IMG_3029  IMG_3031 IMG_3033 IMG_3034 IMG_3036

این خبر را به اشتراک بگذارید :