رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت: ۱۳ آبان جلوه اي از استکبار ستيزي مردم غیور ایران است.

به گزارش صبح فومن؛حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده، ۱۲ آبان ۹۴ طی گفتگویی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان، روزي است که بر تارک آن حوادث بزرگ و سرنوشت سازي از تاريخ ملت ايران به ثبت رسيده است؛ روزي که در زواياي مختلف آن نماد مقاومت و پايداري ايرانيان در برابر استکبار جهاني آشکار است.
وي با بیان اینکه ۱۳ آبان با سه رويداد تاريخي مختلف، جلوه اي از استبداد و استعمار ستيزي مردم اين كشور است افزود: این روز يادآور حوادث مهمي است که در شکل‌ گيري انقلاب اسلامي و حذف مظاهر و نمادهاي استکبار از جغرافيا و صحنه اداره ايران نقش اساسي ايفا کرد و شايد تاريخ معاصر ما روزي با اين درجه از اهميت و بزرگي کمتر به ياد داشته باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت تصریح کرد: پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ایران، دشمنان سعي در ضربه زدن بر اين نهال نوپا را داشتند كه با هوشمندي حضرت امام راحل (ره) و آگاهي و بصیرت جوانان برومند انقلاب اسلامي، توطئه شوم آنان خنثي شد.
این مسئول با اشاره به ۱۳ آبان سال ۵۸ و تسخير لانه جاسوسي آمريكا كه حضرت امام (ره) از آن به انقلاب دوم تعبير كرد، عنوان داشت: در اين روز لانه جاسوسي آمريكا با آگاهي و هوشياري دانشجويان تسخير شد و با اين اقدام، برگ زريني در تاريخ افتخارات اين كشور در مبارزه با استكبار ثبت شد.
امام جمعه موقت شهرستان شفت اذعان کرد: تسخير لانه جاسوسي، ضمن افشاي ماهيت واقعي چهره استكبار، موجب هوشياري و وحدت هر چه بيشتر مردم كشور شد و اكنون نيز شايسته است با الهام از تجربيات گذشته اين يكپارچگي تداوم يابد.
حجت الاسلام ابراهیم زاده متذکر شد: تسخير لانه جاسوسي پاياني بر استكبار ستيزي مردم ايران نبود، بلكه آغازي دوباره و تداوم و پويايي روح خروشان و استكبار ستيز مردم بزرگ اين خطه بود.
وی تاکید کرد: اكنون نيز كه شيوه استكبار در ضربه زدن به منافع مردم ايران عوض شده است، بايد با همان روحيه و آگاهي، ضمن تبعيت از منويات مقام معظم رهبري(مد ظله العالی)، از هيچ تلاشي براي مقابله با دشمن فروگذار نكنيم.روابط عمومی تبلیغات اسلامی

این خبر را به اشتراک بگذارید :