فرمانده سپاه فومن در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدیدحوزه شهری گفت؛همه ما باید در اطاعت از مقام معظم رهبری (مد ظله)از همدیگر سبقت بگیریم/عکس

مراسم تکریم و معارفه فرماندهی حوزه مقاومت شهید دستغیب شهری فومن برگزارشد.

به گزارش صبح فومن؛مراسم تکریم و معارفه  فرماندهی حوزه مقاومت شهید دستغیب شهری با حضور فرماندهی سپاه ناحیه فومن ، فرماندهان پایگاه های مقاومت حوزه شهری و جمعی از بسیجیان در مقرر  این حوزه برگزار گردید .

3-8
سروان پاسدار علی پارسای چیرانی در ابتدای این دیدار علاقه وافر خود به مجموعه بسیجیان حوزه شهری گفت و افزود : در طول خدمت خودم به بسیجیان ؛ ۲ مقطع جدا شدن از جمع آنها برای من بسیارسخت بوده است ؛ اول حوزه دانش آموزی و سپس حوزه شهری شهید دستغیب .
وی ادامه داد : در ابتدا با شعار معرفت ،مودت ، اطاعت ۳ سال قبل فعالیت خود را در حوزه شهری شروع نمودم و در حال حاضر با کمک بسیجیان ولایی توانستیم در فراخوانی گردان بیت المقدس ، تفرجگاه و برنامه های ابلاغی دیگر رضایت فرماندهی ناحیه  کسب نموده و در حد توان خود تحقق ببخشیم . وی از از زحمات فرمانده گردان بیت المقدس جناب آقای ذهری و فرماندهان پایگاه های مقاومت تقدیر نمود .
فرمانده سپاه ناحیه فومن در ادامه افزود : مهمترین ویژگی بسیج تحت امر بودن رهبری آن دانست و تاکید کرد : در این راه بسیجی باید جایگاه خود را درک کند ؛ زیرا هر امری که حضرت آقا خطاب به ما پاسداران  دارد ؛ مستقیم متوجه بسیجیان می باشد و همه ما باید در اطاعت از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) از همدیگر سبقت بگیریم .
سرهنگ پاسدار علی توشه در ادامه سوریه و یمن را خط مقدم جبهه مقاومت عنوان کرد و افزود : سردار همدانی با این سابقه درخشان دردفاع مقدس ؛در سوریه  و در حین ماموریت مستشاری به شهادت رسید ؛ تا نشان دهد خط مقدم جبهه مقاومت در سوریه است . وی ادامه داد : همه ما وظیفه داریم به جبهه مقاومت کمک کنیم، وی خطاب به بسیجیان حاضر گفت : گروه های تکفیری مورد حمایت مالی ولجستیکی ارتجاع عرب و غرب هستند و در این حالی است که جبهه مقاومت با مشکلات عدیده ای رو به روست ؛ مردم سوریه به نان شب محتاجند ؛ همه ما باید کمک به مردم سوریه و جبهه مقاومت را در اولویت قرار دهیم ؛ تا این جبهه بتواند کشور سوریه را از لوث گروه های تکفیری پاک نماید .
وی در پایان از زحمات فرماندهی علی پارسا در حوزه شهری تقدیر و تشکر نمود و سپس سرگرد پاسدار اسفندیار عطادوست را بعنوان فرمانده حوزه شهری شهید دستغیب معرفی کرد .
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن 

این خبر را به اشتراک بگذارید :