کانون فرهت فومن برگزار نمود؛آشتی مردم فومن با سینماطلوع فومن

لينك گزارش تصويري

http://sobhefouman.ir/?p=1217

SAM_1335

ابراهیم فلاح/به گزارش صبح فومن؛ عصرروز شنبه مردم و خانواده های فومن برای تماشای فیلم “رخ دیوانه” مهمان کانون فرهت فومن بودند تا با حضورشان غبار فراموشی سینمای شهرشان را در کنار هم بزدایند.

در گوشه ای از خاطرات کودکی هایمان نقش تصاویری در سالنی تاریک  همچنان سوسو میزند   سالنی که طلوع علاقه و عشقمان به سینما بود . فیلم هایی که جزئی لاینفک از عاشقانه هایمان است . دوران خوش کودکی با (دزد عروسکها) (پاتال و آرزوی های کوچک) (دره شاپرکها) و… خاطره شد و جوانی مان با (ضیافت) (قرمز) (غریبانه) و … پا گرفت.
روزهایی،ما شور و غوغای این سینما بودیم و امروز هم ما،خاک به صندلی های این سینما پاشاندیم و باید زمزمه کنیم ک هوا ماست که برماست چه روزهایی که به چشم دیدم مردم برای تماشای یک فیلم منتظر سانس خالی میماندند.
چندی پیش با چند هزار نفر از دوستان به سینما طلوع رفتیم،در و دیوار سالن انتظار،یاد آور تمام آن سالها و روز و های خوش گذشته بود.عکس ها،پوستر ها،گیشه و آدمهای مانده از آن سالها.
به عادت گذشته به سمت سالن پایین رفتیم که ما را به سمت بالکن هدایت کردند،بالکنی که رفتن به آن برایمان تابو بود،از آن بالا که پایین را دیدن غبار غم چنان به دلهایمان نشست که تمام آن خاطرات چون پلک بهم زدنی از ذهنمان گذشت.
مرور آن لحظات و دیدن آن صحنه ها مارا بر آن داشت تا به همت خودمان،مایی که شور دیروز بودیم و سکوت امروز،آن یادها را دوباره زنده کنیم و شور و نشاط را بار دیگر به روز های تاریک این سینما باز گردانیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :