استاندار گیلان: حضور مقتدرانه نیروهای مسلح موجب دیپلماسی قوی ایران شده است

استاندار گیلان گفت: با حضور متعادل و مقاوم نيروهاي مقتدر ايران و روسيه امروز دریای خزر دریای صلح و دوستی است.

به گزارش صبح فومن به نقل از ایسنا؛ دكتر محمدعلي نجفی، استاندار گیلان پيش از ظهر امروز، ۷ آبان در مراسم استقبال از ناوگروه اعزامی ایران به آستراخان روسیه در بندرانزلی که با حضور دریادار سیاری برگزار شد، اظهار کرد: همانطوريكه رهبر معظم انقلاب فرمودند، دريادلان با شجاعت، اخلاق و ايمان راه امام حسین(ع) را در پیش گرفته‌اند.

وی امیر دریادار سیاری را یکی از افتخارهای نيروهاي مسلح  كشور دانست و گفت: حضور مقتدرانه فرماندهان منطقه دريايي شمال با پيام صلح و دوستي در روسيه بسيار ارزشمند است.

نماينده علي دولت در گيلان افزود: با حضور متعادل و مقاوم نيروهاي مقتدر ايران و روسيه امروز دریای خزر دریای صلح و دوستی است .

استاندار گیلان با بيان اينكه حضور مقتدرانه نيروهاي مسلح باعث ايجاد آرامش در مسئولان سياسي و اقتصادي كشور در برنامه‌ريزي مي‌گردد، تصریح کرد: اين حضور با اقتدار موجب می‌شود مسئولان نظام ایران اسلامی در مذاكرات دیپلماسی با اقتدار صحبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی و فرماندهي معظم كل قوا و دولت تدبير و اميد گام برداريم و با اقتدار در منطقه حضور داشته‌باشیم.

ناوگروه صلح و دوستی اعزامی به کشور روسیه متشکل از ناوشکن دماوند و ناوهای موشک‌انداز جوشن و پیکان در ۲۶ مهرماه امسال به طرف بندرآستراخان حرکت کرد و امروز وارد بندر انزلی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :