فرمانده سپاه فومن گفت: ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در فومن پرداخت شد.

توشه

به گزارش صبح فومن؛علی توشه   جمع فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت این شهرستان با اشاره به ۱۷ اردیبهشت روز بسیج سازندگی و تبریک روز معلم و کارگر اظهار داشت: مهمترین ماموریت بسیج سازندگی مقابله با تهدیدات نرم و عمق بخشی داخلی است.

وی خدمات و ماموریت‌های بسیج سازندگی را کمک به دولت محترم و خدمات رسانی به مناطق محروم،غنی سازی اوقات فراغت جوانان و اقتصاد مقاومتی خواند.

فرمانده سپاه فومن، مهمترین فعالیت بسیج سازندگی شهرستان فومن را فعالیت در عرصه اقتصادی به خصوص کشاورزی و صنعت بیان کرد و گفت: ما با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد تومان توانستیم با همکاری مردم در مقابله با تحریم اقتصادی دشمن اقدام کنیم.

توشه، اقدامات انجام شده در اقتصاد مقاومتی را تولید ابزیان و پرورش ماهی سرد آبی و گرم آبی،تولید دامهای سنگین و سبک، دامداری، مرغ بومی، زنبور داری، پرورش قارچ، تولیدات گل خانه و ورمی کمپوست اعلام کرد.

وی از فعالیت بیش از ۱۱۱ واحد تولیدی  در شهرستان فومن اشاره و تصریح کرد: با اعتبارات اختصاص یافته برای ۲۳۵ نفر شغل ایجاد شده است.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه  دومین اقدام سپاه ناحیه فومن بهسازی و مرمت و زیبا سازی مدارس شهرستان بوده گفت: بسیج سازندگی در عرصه خدمات کشاورزی و منابع طبیعی و بهداشت و درمان و عمرآن و ابادانی روستاها در غالب اردوی جهادی داشته است.

توشه با بیان اینکه امروز استکبار پس از ناکامی از تهدید ابزاری به منظور جلوگیری از پیشرفت علمی و فن اوری هسته‌ای به صلاح اقتصادی و تحریم‌های اقتصادی به جنگ با ما وارده شده گفت:سپاه پاسداران با تمام قدرت به مقابله با دشمن در این عرصه می رود.

وی مهمترین برنامه بسیج سازندگی را در سال ۹۴ اقتصاد مقاومتی در عرصه صنعت و کشاورزی اعلام کردو اظهار  داشت: بنگاه‌های زود بازده خانگی فعال می شوند.

فرمانده سپاه فومن اقتصاد مقاومتی را یک نظام اقتصادی هماهنگ با سیاست کلان امنیتی و نظامی اسلامی برای مقاومت در مقابل اقدامات تخریبی دشمن خواند و گفت: این اقدام در مقابل ضربات اقتصادی و تحریم و توطئه گوناگون استکبار مقاوم است.

توشه،  منظور از  اقتصاد مقاومتی واقعی را یک اقتصاد مقاومتی فعال و پویا دانست و گفت:روند پیشرفت پایدار کشور با توجه به ناملایمات و موانع حفظ شده و این اقتصاد که زنان در آن نقش افرینی می کنند تحریم پذیر نیست.

وی، زنان را طلایه داران اقتصاد مقاومتی خواند و تاکید کرد: زنان با تدبیر خردمندانه و اتخاذ الگوی مصرف مبتنی بر آموزه دینی گامهای بلند بر خواهد داشت.

فرمانده سپاه فومن مهمترین نقش زن در تحقق اقتصاد مقاومتی را مدیریت منابع و اصلاح الگوی مصرف، ساده زیستی در برابر تجمل گرائی، ترجیح کالای ایرانی بجای کالاهای خارجی و مهمتر از همه قناعت و صرفه جویی اعلام کرد و افزود:نقش مدیریتی زنان در خانواده ها بر کسی پوشیده نیست.تسنیم

این خبر را به اشتراک بگذارید :