غلامحسین دولتی؛ از آغاز به کار کلاسهای نیمه دوم سالجاری کانون دائم کمیته امداد فومن خبرداد

به منظور پرورش و شکوفایی استعداد و آموزش فرزندان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد فومن ، کلاسهای شش ماهه دوم سالجاری کانون دائم رهپویان ولایت کمیته امداد این شهرستان با حضور مدیر ، مسئولین فرهنگی و کانون ، مربیان ، دانش آموزان و اولیای آنان در کانون رهپویان ولایت فومن برگزار شد.

به گزارش صبح فومن؛ در این مراسم مدیر کمیته امداد فومن ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولین و مربیان کانون فرهنگی این نهاد در جهت غنی سازی اوقات فراغت و آموزش فرزندان و خانواده های مددجویان تحت حمایت ، در جمع دانش آموزان گفت ؛ شما سرمایه های این نظام و آینده سازان انقلاب هستید ، لذا سعی کنید با تلاش و پشتکارِ خود نسبت به امکاناتی که در جهت شکوفایی استعداد و رشد علمی شما در این مجموعه در اختیارتان قرار گرفته ، با بهره گیری از مربیان مجرب به نحو احسن بهره بگیرید.

غلامحسین دولتی در ادامه افزود : فرصتهایی که برای انسان در زندگی بدست می آید بسیار اندک است و انسان موفق کسی است که بطور شایسته و بجا از این فرصتها استفاده کند تا در آینده فردی موفق و مفید برای خود و جامعه واقع شود.

گفتنی است : طی شش ماهه نخست امسال ۳۵۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد فومن از آموزشهای مختلف در زمینه های رایانه ، خیاطی ، آرایشگری ، احکام ، قرآن ، مشاوره و … کانون رهپویان ولایت این نهاد بهره مند شده اند.روابط عمومی

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :