متخصص بیهوشی بیمارستان حضرت قائم(عج):آیت‌الله تسخیری تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد

IMG_6763

نادر قلی‌زاده با اشاره به وضعیت جسمانی آیت‌الله تسخیری مشاور مقام معظم رهبری اظهار کرد: آیت‌الله تسخیری به بیماری «فتق» مبتلا است و باید هر چه سریع‌تر تحت عمل جراحی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بیماری «فتق» قسمتی از روده پایین آمده و گیر کرده است، افزود: باید روده را نجات دهیم تا خون‌سازی با مشکل مواجه نشود.

متخصص بیهوشی بیمارستان حضرت قائم (عج) با اشاره به اینکه دو ساعت دیگر آیت‌الله تسخیری تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد، گفت: اکنون وضعیت قلب وی مناسب است و با توجه به کهولت سن و بیماری دیابت، باید جراحی هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در این عمل جراحی آیت‌الله تسخیری بیهوشی کامل نمی‌شود و بیهوشی به صورت موضعی صورت می‌گیرد و در صورتی عمل جراحی و نبود مشکل، فردا مرخص می‌شود.

IMG_6764

مشاور مقام معظم رهبری که صبح امروز برای حضور و سخنرانی در سمینار نکوداشت مرحوم محققی‌لاهیجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به گیلان سفر کرده بود، دچار مشکل جسمی شد.

آیت‌الله تسخیری در بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان مورد مداوای ابتدایی قرار گرفت و سپس برای درمان قطعی به بیمارستان خصوصی حضرت قائم (عج) رشت انتقال یافت.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :