فرماندار فومن گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های دولتی با شوراهای شهرستان فومن افزایش می‌یابد.

فرماندار

زلیخا صفری/به گزارش صبح فومن؛میرشمس مومنی‌زاده در همایش بزرگ شوراهای این شهرستان، با بیان اینکه شوراها منتخبین مردم هستند پس جایگاه‌شان به رسمیت شناخته و ارتقاء یابد، اظهار داشت: در مردم سالاری دینی نظام مشارکت مردمی به انحاء مختلف وجود دارد.

وی انتخاب رئیس جمهور و وزراء و مسئولان و نمایندگان را انتخاب مردمی بیان کرد و افزود: همگی موظف به تعامل همکاری و هماهنگی هستیم.

فرماندار فومن خواستار همکاری روسای اداره‌های این شهرستان با شوراها شد و گفت: روسای اداره‌ها باید با تعامل و همکاری خود را با شوراها افزایش دهند.

مومنی‌زاده شناخت وظایف قانونی شورا را برای این اعضا الزامی دانست و تصریح کرد: بعضی جاها همکاری شوراها کم رنگ است و این مانع پیشرفت و تعالی است.

وی، وضعیت عمرانی شهر و روستاها را دارای خلاء و غیر ایده ال خواند و خاطرنشان کرد: تا قدم‌های موثر برداشته نشود هرگز معجزه اتفاق نمی‌افتد و نباید منتظر قهرمانانی باشیم که شهرستان را متحول کنند باید با همکاری و احساس مسئولیت و کار و تلاش در ترقی شهرستان حرکت کنیم.

فرماندار فومن با بیان اینکه مناقصه داخلی بین شوراها به ضرر شهرستان است، گفت: شهروندان فومنی در خور خدمات بهتر هستند پس همدلی و همزبانی  و اولویت‌ها را تقسیم بندی،سطح دانش را بالا و آگاهی خود را ارتقاء دهید.

مومنی‌زاده با اشاره به اینکه شهرستان فومن از شهرهای گردشگری و میهمان پذیر است، افزود: شهرداران و شوراها با وسواس نظافت شهر را کنترل کنند.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :