امام جمعه فومن: شور حسینی سراسر جهان اسلام و کشور را فرا گرفته است/زهرا تنها كودك با سربند يا مهدي در نماز جمعه فومن*عكس*

امام جمعه فومن در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه شور حسینی سراسر جهان اسلام و کشور را فرا گرفته است, گفت:صدای «حسین ،حسین» در مساجد شهرستان و دو مسجد بزرگ فومن پر رونق تر از گذشته طنین انداز شده است.
زليخا صفري به گزارش  صبح فومن حجت الاسلام محمد حسن صفوی خطاب به هیئت امناء مساجد شهرستان گفت؛مسئولان فقط به مداحی بسنده نکنند بلکه از روحانیون و اسلام شناسان بزرگ دعوت شود تا فقط برنامه مساجد سینه زنی نباشد .
حجت الاسلام صفوی با بیان اینکه هیئت امناء مساجد باید در دعوت از مداحان دقت کافی داشته باشند, تاکید کرد:اجازه ندهیم کسانی که در مجالس دیگر ترانه سرایی می کنند بیایند در مجلس حسین (ع)روضه و ذکر مصیبت بخوانند.
وی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع نخبگان اشاره کرد و گفت: حضرت اقا فرمودندشما نخبگان باید نخبگی خود را به خداوند بزرگ و تامین کنندگان امنیت و سرداران و انقلاب نسبت دهید زیرا شما زمانی پیشرفت می کنید که امنیت داشته باشید.
حجت الاسلام صفوی به امنیت بالای کشور اشاره کرد و افزود: سرداران ما با طراحی و ساخت تونلهای زیر زمینی و موشکی مدافع نظام و انقلابند. امام جمعه فومن به تاکیدات رهبر در خصوص شرکت در اردوی جهادی و با خبر شدن از مشکلات کشور و مرعوب نشدن به غرب اشاره کرد و یادآور شد:نسل جوان می تواند افتخارات را به ثبت رسانده و کشور را به درجات بالای علمی برساند.
وی بابت برگزاری یادواره سردار شهید حسین همدانی در مسجد جامع فومن تفدیر کرد و اظهار نمود:در کشور نظیر سردار همدانی که خوار چشم دشمنان شده اند زیاد هستند.
امام جمعه فومن به تصویب برجام اشاره و افزود: در تصویب برجام ملت،مجلس و دولت یکدل و یک زبان شدند و ملت نیز حامی دولت و مجلس است .
بنابراین باید تحریم ها برداشته شود. وی از ساخت مصلی فومن با زیر بنای دو هزار مترمربع خبر داد و گفت:باید همه برای ساخت مصلی کمک کنند چون کار ماندگاری است.
به گزارش صبح فومن امروز همچنین مراسم شیر خوارگان حسینی قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه برگزار شده بود و «زهرا» تنها کودکی که با سربند «یا مهدی» در کنار مادرش در نماز جمعه شرکتكرده بود از نگاه خبرنگار ما دور نماند 
814503051_52380 814422174_52050
کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :