حسین رضاپور: سردار شهید حاج حسین همدانی با حضور درحرم مطهر حضرت زینب (س) و در کسوت مدافع حرم آل الله جان خود را فدا نمود و به فیض الهی رسید.

بسم الله الرحمن الرحيم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ.

پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند. شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند. تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا… الحسین (ع)است که در روز عاشورا فرمودند آيا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند. شهید خط اول جهاد فی سبیل الله در برابر کفر و نفاق است. میدان رزم مدافعان حرم؛ جبهه مقابله با آمریکا و صهیونیسم و مزدوان جهانی آنان و میدان معامله با خدا و میدان فوز عظیم است.

بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان به دست گروهک درنده‌خوی داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمد سردار شهید حاج حسین همدانی با حضور درحرم مطهر حضرت زینب (س) و در کسوت مدافع حرم آل الله جان خود را فدا نمود و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله الحسین (ع) نوش جان کرد؛ و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی متنعم شد.

شهادت مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) و سرباز سبز‌پوش میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت سردار شهید حاج حسین همدانی ، که در میدان بزرگ وظیفه شناسی با رادمردی و صلابت و استواری و راستی به عهد الهی عمل کرد را این حقیر به نوبه خود از طرف پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت استان سرافراز گیلان به محضر امام زمان(ارواحناه فداه)، رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت اسلامی ایران، همرزمان ایشان در لشکر ۱۶ قدس گیلان در دوران دفاع مقدس و بیت محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده و اینجانب نیز به عنوان ذره ای از دریای بیکران مبارزان لشکر ۱۶ قدس گیلان داغی بزرگ را بر دل مینهم و به دشمن مزدور و مستکبر اعلام میکنم ملت ایران در راه دفاع از حریم اسلام و ولایت ذره ای از آرمان های امام و انقلاب و شهدا عقب نشینی نکرده و تا پیروزی قدس شریف از پا نخواهد ایستاد.

از خداوند، عاجزانه مسئلت می‌کنیم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را نابودی عناصر خودفروخته و خودسر داعش قرار دهد و پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) هر چه زودتر محقق شود

این خبر را به اشتراک بگذارید :