معاون استاندار گیلان گفت: تلاش دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در حل موانع، رفع مشکلات تولید و اشتغالزایی رصد و ارزیابی می‌شود.

IMG_3564

زلیخا صفری/به گزارش صبح فومن؛محمدحسین اصغریان صبح امروز در یازدهمین نشست کارگروه حمایت از تولید استان گیلان با تقدیر از تلاش‌های مستمر اعضای این کارگروه بر ادامه پیگیری‌ها  برای اجرای  مصوبات توسط دستگاه‌های عضو تأکید و اظهار داشت: با نگاه واقع بینانه انتظار نداریم که همه مسایل و مشکلات و موانع تولید برداشته شود.

وی افزود: انتظار داریم که با حداکثر توان و بهره گیری از تعامل و همت مسئولان این مشکلات به حداقل ممکن کاهش یابد تا بتوانیم کارکرد نهایی برگزاری جلسات مستمر این کارگروه را امیدوار کننده و اقتصادی قلمداد کنیم.

معاون استاندار گیلان بررسی مجدانه بر عملکرد مصوبات کارگروه حمایت از تولید را یکی از مهم ترین اهداف استاندار گیلان عنوان کرد و افزود: تلاش دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در حل موانع و مشکلات تولید رصد می‌شود.

اصغریان از دستگاه های عضو این کارگروه خواست در کوتاه ترین زمان و با حداکثر انعطاف در اعمال قوانین بر حمایت هرچه بیشتر از تولیدکننده و صنعتگران کوشا باشند.

فرماندار شهرستان فومن در این جلسه با اشاره به وجود الزامات پایه‌ای در شکل گیری اقتصاد در هر ملتی تصریح کرد: وجود سرمایه، منابع طبیعی، تکنولوژی و منابع انسانی از جمله مهم ترین این الزامات هستند.

میرشمس مؤمنی زاده تصریح کرد:هم اکنون تجارب اقتصادهای موفق جهان ثابت کرده در صورت عدم وجود سرمایه، منابع طبیعی و تکنولوژی و تنها با دارا بودن سرمایه انسانی می‌توان در ایجاد اقتصاد با ثبات موفق بود.

فرماندار فومن، افزایش سرمایه‌گذاری در راستای بهبود در معیشت شهروندی و افزایش تولید سرانه را  از مهم ترین الزامات در تحقق بخشی به سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: ما موظف به حمایت از سرمایه گذاران هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :