n00044672-b

حجت‌الاسلام سید محمود علوی دقایقی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان فومن با بیان اینکه نصرت الهی نزدیک است، اظهار کرد: زمانی که انسان از همه‌جا قطع امید می‌کند خداوند کمک می‌کند.

وی، انقلاب اسلامی را از بارزترین مصداق‌های کمک خداوند دانست و افزود: انقلاب اسلامی توسط امام راحل با همراه کردن مردم در سال ۴۱ آغاز شد و در سال ۵۷ در شرایطی به پیروزی رسید که همه ناامید شده بودند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه آمریکا اعلام کرده بود ایران جزیره ثبات است، تصریح کرد: یاری خداوند به امام (ره) رسید و انقلاب به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از پیچ‌وخم‌های زیادی عبور کرده است، متذکر شد: بیش از ۳۶ سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته و خداوند و امام زمان (عج) انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.

این مسئول بیان کرد: اگر ملتی موفق شود به دلیل تلاش مردم آن کشور بوده و خداوند به ملت‌ها به دلیل اختلاف عزت و سربلندی نداده است.

علوی به حدیثی از پیامبر (ص) اشاره کرد و متذکر شد: پیامبر (ص) فرمود با یکدیگر اختلاف نداشته باشید و شرط اینکه خداوند ملت مسلمان ایران را در جهان عزیز کرده، وحدت و همدلی است.

وزیر اطلاعات در پایان تحقق وحدت را در زیرچتر ولایت فقیه دانست و یادآور شد: تا زمانی که وحدت، همدلی و مودت را در کشور تقویت کنیم، عزت نظام بیشتر می‌شود و باید قدردان مقام معظم رهبری در نامگذاری دولت و ملت و همدلی و همزبانی باشیم.

وی متذکر شد: در جامعه‌ای که محبت باشد هر جریان سیاسی اندیشه خود را ترویج می‌کند و دیگران را تخریب نمی‌کند و اگر این امر محقق شود، خداوند عزت ملت را حفظ می‌کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در دولت روحانی تمام جریان‌ها حضور دارند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی متعلق به تمام مردم است و همه اقشار حق فعالیت در چارچوب نظام و ارزش‌های اخلاقی را دارند و جریان‌های سیاسی بدون آنکه به کسی آسیب برسانند فعالیت می‌کنند.

علوی تأکید کرد: سال گذشته در روز دانشجو تمام دانشگاه‌ها جمع شدند و سخنرانان مواضع خود را بیان کردند و در هیچ‌کدام از موضوع، مسئله امنیتی وجود نداشت و وزرا با متانت و سنجیدگی کشور را پیش می‌برند.

وزیر اطلاعات، کشور را نیازمند اقتصاد مقاومتی خواند و عنوان کرد: زمانی که قیمت نفت افزایش و یا کاهش می‌یابد بر اقتصاد کشور تأثیر می‌گذارد و در این شرایط دولت یازدهم کار را به‌عهده گرفته و تلاش کرده فعالیت‌های عمرانی انجام شود.

وی بیان داشت: رئیس جمهور قول‌هایی که در سفرهای استانی داده اجرایی کرده و در شرایطی که دولت در پرداخت حقوق کارکنان مشکل دارد پروژه‌های عمرانی در حال انجام است.

علوی با اشاره به اینکه همدلی بین مجموعه‌های مختلف در کشور وجود دارد، یادآور شد: باید از مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و… قدردانی کنیم که شرایط را برای خدمت کردن دولت فراهم می‌کنند.

این مسئول در پایان با تصریح بر اینکه دولتمردان به نوکری برای مردم افتخار می‌کنند، خاطرنشان کرد: دولت برای برطرف شدن مشکلات مردم تلاش می‌کند.

 

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :