139305040135485553292303

به گزارش صبح فومن عبد اله رنجی صبح امروز در نشست بزرگداشت هفته معلم در جمع رواسای اداره‌ها را با اشاره به بزرگداشت فیلسوف بزرگ مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم، اظهار داشت: در روز ۱۳ اردیبهشت همایش تجلیل از معلمان این شهرستان در سالن  ارشاد  با حضور مسئولان و نماینده در ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش از ۱۳۰ معلم تجلیل به عمل می‌آید، افزود: از ۱۴ معلم نمونه شهرستانی و ۶۰ معلم تلاشگر که بر اساس پژوهش و تحقیق و فعالان تدریس در کلاس هستند تجلیل می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شفت از برگزاری مراسم تقدیر از ۳۸ نفر معلم بازنشسته و دو معلم پیشکسوت در این همایش خبر داد و گفت: در مراسم بزرگداشت مقام معلم در شفت از همسر و خانواده معلم فداکار شفت و خانواده تنها معلم شهید شهرستان تجلیل می‌شود.

رنجی، گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ سپاس معلم، نصب پرده و بنر پاسداشت مقام معلم، برگزاری زیارت عاشورا در گلزار شهدا،  سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه و فراخوان معلمان برای حضور در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم بیان کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه جوامع انسانی همیشه از تفاوت برخوردار بوده است، افزود: باید از شهید مرتضی مطهری درک واقعی از مقام معلم را به معنی حقیقی بیاموزیم و  این روز را در خور آرمان و جایگاه سیاسی معلمان دریابیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شفت با گلایه از کم رنگ بودن جایگاه همدلی و هم زبانی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، تاکید کرد: اداراه‌ها با همکاری آموزش و پرورش مراسم پاسداشت روز معلم را در خور جایگاه آنها برگزار کنند.

در ادامه فرماندار شفت با اشاره به اینکه جایگاه و شایستگی مقام معلم تثبیت شود، گفت: با گام‌های موثر و نصب پرده و بنر با مزامین فرهنگی و حضور در این همایش و نصب تصاویر معلمان نمونه در مدخل ورودی شهر و دهستان‌ها تلاش می‌کنیم تا حق معلمان ادا شود.

یونس محمدی رواسای اداره‌ها را مجاب کرد تا از همسران فرهنگی کارکنان ادارات توسط رواسا تجلیل به عمل آید و بر سر برگ اداره‌ها گفتمان‌های فرهنگی از مقام معلم چاپ شود تا همگان جایگاه معلمان را بدانند./زليخاصفري

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :