فرمانده قرارگاه کوثر خاتم الانبیاء سپاه:گیلان به ۲۴۰۰ مسجد نیاز دارد

 

فرمانده قرارگاه کوثر خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اولویت های این قرارگاه در استان گیلان گفت: گیلان به احداث دو هزار و ۴۰۰ مسجد نیاز دارد.

به گزارش صبح فومن؛ سردار ضیاءالدین حزنی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی سیارستاق بخش کلاچای شهرستان رودسر گفت: قرارگاه قرب کوثر در زمان جنگ و صلح همواره آماده ارائه خدمات در حوزه سازندگی و آبادانی کشور است و همواره در کنار مردم در نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی گام بر داشته است.

وی با تأکید بر اینکه مساجد در راستای ارتقاء سطح معنوی و فرهنگی مردم تاثیر بسزایی دارند، افزود: بی توجهی به ساخت مساجد در کشور، نشانه عقب ماندگی فرهنگی است و مهمترین اولویت قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه در گیلان مسجد سازی و محرومیت زدایی است.

 سردار حزنی تعداد مساجد کشور را ۷۰ هزار مسجد اعلام کرد و گفت: گیلان به احداث دو هزار و ۴۰۰ مسجد نیاز دارد و با توجه به نقشی که مساجد در حل مشکلات جامعه دارند، ساخت مساجد در اولویت کاری قرارگاه ها قرب کوثر قرار دارد.

به گفته وی در شهرستان رودسر بیش از ۴۰ مسجد توسط سپاه ساخته شده که این تعداد باید افزایش یابد.

فرمانده  قرارگاه کوثر خاتم الانبیاء سپاه با تاکید بر اینکه موفقیت هر ارگانی به همکاری و کمک به مردم وابسته است، گفت: سپاه این آمادگی را دارد که به مردم کمک کرده و برای رفع محرومیت ها اقدام کند.

کلیدواژه ها : , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :