روابط‌عمومی سپاه قدس گیلان:سپاه ستون فقرات بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات دشمنان است

SEPAH

سپاه به عنوان ستون فقرات بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی تبدیل شده است.

به گزارش صبح فومن؛به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) است.
این اطلاعیه می‌افزاید: در حالی شاهد سی و ششمین سال درخشش و ظهور حماسی نهاد ارزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم که به توفیق الهی هم‌چنان بر بالندگی این نهاد مقدس افزوده می‌شود.

اطلاعیه سپاه قدس گیلان اضافه کرده است: سپاه به عنوان ستون فقرات بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی تبدیل شده و در کنار دیگر نیروهای مسلح با ایجاد ظرفیت‌های لازم به منظور توسعه قدرت دفاعی کشور به ظرف عظیمی تبدیل شد که بسیجیان قهرمان توانستند قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را در آن به نمایش بگذارند و بدون تردید مهم‌ترین قدرت و سرمایه سپاه در وجود نیروهای مؤمن و فداکار آن بوده که سپاه را قادر به حضور در عرصه‌های مختلف دفاعی و امنیتی، سازندگی و اقتصادی و… کرده است.

روابط عمومی سپاه قدس گیلان در اطلاعیه خود می‌افزاید: امروزه سرمایه انسانی سپاه را مجاهدانی مؤمن و انقلابی تشکیل می‌دهند که سخت پایبند به ارزش‌های والای اسلام و اهداف انقلاب اسلامی هستند و در پاسداری از آن تنها رضایت الهی و منویات ولی فقیه را ملاک عمل خود قرار داده و در عمل فلسفه تشکیل سپاه را حفظ انقلاب و پاسداری از حریم ولایت معنا کرده‌اند.

سپاه قدس گیلان ضمن تکریم و تعظیم به مقام شهدای همیشه جاویدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این روز خجسته را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا، آحاد پاسداران و ایثارگران تبریک عرض کرده و تبعیت دوباره خود را در پیروی از ولایت مطلقه فقیه و خدمت به امت شهیدپرور اعلام می‌دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :