برتری روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کشور

به گزارش صبح فومن، طی ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال ۱۳۹۳، روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان روابط عمومی برتر این وزارتخانه معرفی شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله به ارزیابی عملکرد یک ساله روابط عمومی های ادارات تابعه این وزارتخانه در دو بخش پرتال و خبر می پردازد.

بنا بر این گزارش، طی آخرین ارزیابی انجام شده در بخش پرتال، استان گیلان به همراه استان های خراسان رضوی، فارس و یزد با کسب نمره ۱۰۰ به عنوان برترین پرتال های استانی شناخته شدند.

همچنین پرتال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان پربازدیدترین زیرپرتال استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شناخته شد.

در بخش عملکرد خبری نیز استان گیلان در کنار استان های قم، فارس و ایلام به عنوان روابط عمومی برتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

شایان ذکر است که روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سال گذشته ۱۴۹۹ خبر در پرتال خود منتشر نمود که در این بخش نیز پس از استان های تهران و یزد، رتبه سوم را کسب نمود.

روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سال گذشته جهت اطلاع رسانی سریعتر و بهتر فعالیت های این اداره‌کل، اقدام به راه اندازی ۱۶ پرتال خبری برای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها نمود.

راه اندازی بانک اطلاعات اصحاب فرهنگ و هنر در پرتال اطلاع رسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ساخت نرم افزار خاتم آن لاین بر روی بستر اندروید جهت اطلاع رسانی برنامه های هنری و فرهنگی و ایجاد کانال رسمی در سایت آپارات از دیگر اقدامات این روابط عمومی در سال گذشته بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :