- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

خروش مردم ولایتمدار شهرستان فومن در یوم الله۲۲ بهمن ماه ۹۶ به روایت تصویر(۱)

خروش مردم ولایتمدار شهرستان فومن در یوم الله۲۲ بهمن ماه ۹۶ به روایت تصویر(۱)

اختصاصی/به گزارش صبح فومن ،به پاس ۳۹ سال عزتی که انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم ولایتمدار ایران هدیه کرد، امروز مردم ولایتمدار شهرستان فومن بار دیگر به صحنه آمدند تا با فریاد انزجاز از استکبار و یاوه گویان مستکبر ، شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را سر دهند.
جمعه ۲۲ بهمن ۹۶ خانواده های معظم شهدا،ایثارگران،جانبازان،عموم مردم،مسئولین طلاب،بانوان فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی ،خرد و کلان و پیرو جوان امروز در شهرستان فومن با بانگ الله اکبر با هم همراه شدند و با ندای “محمد رسول الله ” فریاد وحدت سر دادند و یکصدا با شعار “مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل” نشان دادند که همچون جای جای ایران اسلامی وفادار به نظام اسلامی و راه امام و شهدا هستند و با رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) حتی یک لحظه از آرمانهای انقلاب و مبارزه با استکبار پا پس نخواهند کشید.

بار دیگر ۲۲ بهمن سالگرد انقلاب اسلامی فرا رسید و مردم خونگرم ایران اسلامی یک بار دیگر امروز تجلی وحدت و انسجام اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

لازم بذکر است که سخنران این راهپیمایی در فومن حجت الاسلام صفوی امام جمعه فومن بودند.

گزارش تصویری از یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶در فومن

image image image image image image image image image image image image

image image image image

image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image