دعوت پایگاه خبری صبح فومن از عموم مردم جهت شرکت در یوم الله ۲۲ بهمن ماه

پایگاه خبری صبح فومن طی پیامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و «شهرستان فومن» برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت نمود

image

متن پیام بدین شرح است
“يوم ا… ۲۲ بهمن سر آغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت های مظلوم دنیا به ارمغان آورد. این انقلاب شکوهمند به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ که بیانگر وحدت کلمه ، ایثار و شکوه این ملت بزرگ بود، به ثمر نشست.

اینک که این ثمره ارزشمند، سی و نهمین سال خود را سپری می کند، بر هر ایرانی سرافراز لازم است که برای دفاع از آرمان های بنیانگذار انقلاب و شهدای سرافرازش و نیز تجدید عهد با سکاندار فرزانه جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت ا… العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تا پای جان ایستادگی كند.
پایگاه اطلاع رسانی صبح فومن از عموم مردم شهرستان فومن دعوت ميی نمايد تا همگام و همراه با ملت بيدار و آگاه، در راهپيمايی يوم‌الله ۲۲ بهمن، كه نشان از اتحاد، همدلی و انسجام مردم و مسئولين دارد، شركت نموده و با امام(رحمه الله عليه)، مقام معظم رهبری (ادام الله ظله العالی) و شهداء(رحمة الله عليهم) ميثاقی دوباره بندد و حافظ امنيت، اقتدار و استقلال كشور خود در برابر نقشه های شوم دشمنان باشد.
ساعت و زمان مراسم صبح یکشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح از جلوی مسجد بالامحله

این خبر را به اشتراک بگذارید :