با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان در ایام دهه فجر ۶ پروِژه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان فومن افتتاح گردید/تصاویر

به گزارش صبح فومن؛به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ودر سومین روز از دهه مبارک فجر ۶ پروِژه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان فومن افتتاح گردید.
سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور ، فرماندار و جمعی از رئوسای ادارات شهرستان فومن باحضور در کارگاه تولیدی نوین قارچ گیلان ؛ پروژه تولیدی کارگاه قارچ ۵ تنی را افتتاح کردند.
فرمانده سپاه فومن در جمع حاضرین با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پیشرو در اجرای این سیاست دانست و تاکید کرد : از اول ابلاغ آن تا کنون دهها طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان به بهره برداری رسیده است وی بهره برداری از ۶ طرح اقتصاد مقاومتی در دهه مبارک فجر را نمونه ای از این طرح ها عنوان کرد که با اعطای تسهیلات ۸۰۰ میلیون ریالی در عرصه تولید قارچ ، ماهی گرم آبی و سردآبی ، باغ توت فرنگی در مجموع اشتغال ۳۰ نفر را بدنبال داشته است وی ادامه داد: در همین کارگاه تولیدی ۱۸ نفر در برداشت محصول قارچ مشغول هستند . آقای رنجبرپور مسئول این کارگاه گفت : در هر دوره ۵ تن قارچ در فضای ۱۲۰ متری و در ۸ طبقه برداشت می شود وی گفت :۱٫۲۰۰٫۰۰۰ ریال تا کنون هزینه این طرح شده است در صورت حمایت مسئولین می توان این مجموعه را گسترش داد و زمینه اشتغال اهالی روستای سیاهکش را فراهم نمود .
روابط عمومی و تبلیغات سپاه فومن

image image image image image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :