رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن : همزمان با ایام الله دهه فجر مراسم مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای فومن برگزار می‌شود.

به گزارش صبح فومن به نقل از شبستان ؛بهروز محمدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن اظهارکرد: جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی فومن به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه‌ فجر با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

وی افزود: دهه فجر، دهه تجديد ميثاق ملت با انقلاب اسلامي و شهدا است و مردم ما در اين دهه با انقلاب و فجر آفرينان تجديد ميثاق می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن گفت: انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای شکوفایی نسل جوان بود و با پیروزی انقلاب اسلامی این جوانان عزیز شکوفا شدند و ما باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای انقلاب این پیروزی بزرگ را جشن بگیریم.

محمدی مهمترین عامل پیروزی انقلاب را رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: در کنار این رهبری پیامبرگونه، ایثارگری‌ها و رشادت‌های ملت سلحشور کشورمان نیز موجب پیروزی انقلاب و برچیده شدن رژیم ستم شاهی شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع توسط این کمیته در دهه فجر، تصریح کرد: حضور در گلزار بویین و تجدید میثاق با شهدا و حضور بر سر مزار اولین معلم شهید گیلان ابراهیم جعفری از برنامه‌های نخستین روز از دهه مبارک فجر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن با بیان اینکه همزمان با ۱۹ بهمن مراسم مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای فومن همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزارمی‌شود، خاطرنشان کرد: دیدار از کلیه خانواده‌های شهدا با بسیج دهیاران، فرماندهان پایگاه‌ها، ادارات با برنامه ریزی بنیاد شهید، گرامیداشت شهدای انقلاب فومن در گلزار شهدا فومن، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دهه فجر در ارشاد توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تجلیل از تعدادی از مادران شهدا توسط ارشاد در ایام دهه فجر و برگزاری شعر انقلاب از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگران در دهه فجر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :