حجت الاسلام مدني در مسجد بالامحله فومن بيان داشت؛امروز اگر مسئولی قولی داده است باید عمل کند، امروز شعارهای انتخاباتی باید عملی گردد/تصاوير

استاد حوزه و دانشگاه های گیلان؛برخی مسئولین قسم ابوالفضل می خورند اما دم خروسشان بیرون زده است/متاسفانه دسته بیل یا شتر از خارج وارد کردیم/مسئولین به جای رفع حصر ملت را از فقر نجات بدهند
حجت الاسلام والمسلمین مدنی استاد حوزه و دانشگاه های گیلان در یادواره شهدای بقائی نژاد و خوش روش که امشب در مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن برگزار شد گفت:برخی از مسئولین قسم ابوالفضل می خورند اما دم خروسشان بیرون زده است.
به گزارش صبح فومن به نقل از بهجت خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین مدنی استاد حوزه و دانشگاه های گیلان در یادواره شهدای بقائی نژاد و خوش روش که امشب در مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن برگزار شد گفت: هم چنانکه برخی از انبیا الهی بر دیگران فضیلت دارند برخی از شهدا هم نسبت به دیگر شهدا از فضیلت بیشتری برخوردارند همچون شهدایی که قبل از شهادت خود شهید شدند و این نکته ای است که اهل تدبر می توانند در آیات الهی آن را مورد بررسی و پژوهش قرار دهند.
استاد حوزه و دانشگاه های گیلان با اشاره به سیره عرفانی شهدا اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن برخی از افراد چنان از ایمان واقعی برخوردارند که در جهاد اکبر در راه پروردگار و محبوب خود حتی از جان خود نیز می گذرند.
خطیب یادواره شهدای بقائی نژاد و خوش روش در رابطه با شهدا تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن آنان که ایمان آوردند و هجرت کردند از وطن و یا خانواده یا مال یا اولاد خود و با جان و مال خود جهاد کردند اینها از نظر درجه و مقام در پیشگاه پروردگار عالم بالاترین جایگاه و درجه را برخوردارنند و اینها رستگارند و از رحمت خدا برخوردار خواهند شد.
وی در ادامه بیان داشت: تمام موجودات عالم اعم از جمادات، نباتات و … همه آنها محتاج رحمت خدا هستند و در همین زمینه باید بگویم از عالم عارف آیت الله العظمی آقای بهجت(ره) پرسیدند شمایی که در سرتاسر عمر با شیطان و نفس مبارزه کردید از خدا چه می خواهید و ایشان فرمودند که من فقط رضای خدا را می خواهم لذا باید بدانیم همه افرادی که در راه خدا در میدان های جهاد و مجاهدت مبارزه کردند و مسیر حق را طی کردند از رضوان و رحمت الهی بهره مند خواهند شد.
حجت الاسلام مدنی با اشاره به وظایف مسلمین در رابطه با شهدا و بزرگان دین تاکید کرد: اگر شهدا توانستند در راه خدا مجاهدت کنند و به مقام شهادت دست یابند فقط به خاطر صدق و صداقت آنها است و اگر بتوانیم همین یک درس را از شهدا بگیریم برایمان کافیست و به مردم دروغ نگوئیم و راست بگوئیم. نظامی که در آن صدق پایمال شود آن نظام محکوم به فناست و خداوند به هیچ ملت گروه یا مسئولی عقد اخوت نبسته است. برخی از مسئولین قسم ابوالفضل می خورند اما دم خروسشان بیرون زده است.
وی افزود: در قضایای اخیر کشور بدانید نباید همه تقصیرها را برای دشمنان قسم خورده قرار دهیم چرا که دشمن همواره به فکر دشمنی است و در طول چهار دهه بعد از انقلاب همواره در پی دشمنی بود اما آن مثلثی که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند که توطئه اخیر را مدیریت می کرد در آن شکی نیست اما نباید از بعضی موارد غافل شد این نظام امانت شهداست، امروز هر فردی در هر مسئولیتی که قرار دارد و نمی تواند خدمت کند یا نمی تواند و یا نمی خواهد کار کند و می خواهد نارضایتی ایجاد کند، نظام و رهبر را زیر سوال ببرد که این به تحقیق فتنه گر و منافق است.
استاد حوزه و دانشگاه های گیلان در رابطه با ایجاد نظامی توحیدی متذکر شد: امروز نظام اسلامی در این قطعه از زمین امانت خداست و تمام انبیا الهی برای اینکه نظام الهی و توحیدی برپا کنند آمدند اما اکثرشان موفق نشدند و اگر شدند در شعاع محدود و آنهم عده ای قلیل که بعد از انبیا رسول خاتم (ص) ده سال خلافت اسلامی را اقامه کرد که نمونه ای برای عالم شد و بعد از ایشان جامعه اسلامی از خط منحرف شد و امام علی (ع) جامعه ای آشفته را در دست گرفت و توانست با مدیرتی علوی جامعه را راهبری کند و بعد از ایشان دیگر کسی نتوانست راه اقامه توحید را ادامه بدهد و بعد از قرن ها امام راحل ما انقلاب اسلامی را برای گسترش توحید در دنیا مطرح کرد و امروز رهبر معظم ما پرچمدار توحید و معنویت در دنیا می باشند و اگر کسی امروز به نظام ما ضربه وارد کنند این گناهی نابخشودنی است.
حجت الاسلام مدنی با اشاره به مطرح کرد: امروز اگر مسئولی قولی داده است باید عمل کند، امروز شعارهای انتخاباتی باید عملی گردد یک سال که از عمر این دولت رفت سه سال و خورده ای هم درگیر برجام شدیم و نتیجه ای نگرفتیم و متاسفانه دسته بیل یا شتر را توانستیم از خارج وارد کردیم مگر این ملت جوان بیکار نداشت؟ مگر این همه جوان تحصیل کرده بیکار در خانواده ها نداریم؟ چرا برای این جوانان کاری نکردید و اشتغال ایجاد نکردید که امروز برخی با بهانه گرانی به خیابان بیایند و دشمن از این فضا استفاده کند و به نظام ما ضربه بزند آیا سپردن مسئولیت به افرادی که لایق نیستند سپردن انقلاب به نااهلان نیست ؟ فردای قیامت جواب بقایی نژادها و خوش روش ها را چه خواهید داد؟ چرا انرژی ای را که برای برجام گذاشتید برای رفع بیکاری به کار نگرفتید؟ لذا اکنون امیدواریم فرمایشات پیامبر گونه مقام معظم رهبری توسط آقایان عملی شود تا مشکلات مختلف سامان یابد و رفع گردد.
استاد حوزه و دانشگاه های گیلان در رابطه با مطرح کرد:دشمن هرگز نمی تواند به انقلاب ما ضربه بزند و اگر می توانست در چهل سال گذشته بدترین ضربه ها را به کشور بزند اما شهدا نگذاشتند و امروز نیز ملت نمی گذارد و با تبعیت از فرمایشات رهبری انقلاب ما روز به روز مدارج پیشرفت را طی خواهد کرد.
حجت الاسلام مدنی در پایان خاطر نشان کرد: آقایانی که از ملت رای گرفتند باید مشکلات اقتصادی را رفع کنند‌ و لطفا به جای رفع حصر فتنه گران ملت را از حصر فقر نجات بدهند.

image image image image image image image image image image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :