نگاه استراتژیک و دلسوزانه

«مردان بزرگ ایده بزرگ و امید آفرین دارند»

تغییر پل ورودی فومن شاید برای قریب به اتفاق مردم شهر غیر ممکن می نمود.
مردمی که شاهد ساخت زشت ترین بنای عمرانی در ورودی و پیشانی شهرشان بودند، مردمی که در مواجه با گردشگران و حتی مهمانان خود در خصوص شکل ظاهری، عدم رعایت اصول فنی، ایمنی و معماری به شدت احساس ناخوشایند و حتی گاهی خجالت گونه داشتند.

32F580D9-2DA7-492F-917E-E9823DB51683
آری این مردم بارها به علت سهل انگاری و کوتاهی و شاید دلایل دیگر مسئولان گذشته خود، مورد تمسخر قرار می گرفتند.
کور سوی امید، برای اجرای طرحی در شان مردم شهرستان فومن پس از تعجیل مسئولین گذشته در آسفالت غیر کارشناسی آن در اردیبهشت نود و پنج می رفت تا همیشه برای شهر گردشگرپذیر و زیبای فومن به یاس تبدیل شود، اما…..

اما مردم شهر فومن در هفتم اسفند نود و چهار دست به انتخاب شخصی زده بودند که هم در راه و اراده سیاسی همراه مردم بود و هم با پشتوانه ای از ایمان و صداقت و تلاش خالصانه ای که حاصل از پدری شریف و دارای اراده استوار بود، با درایتی ویژه و در اقدامی تحسین برانگیز از ادامه اجرای این طرح معیوب جلوگیری نمود.

چگونه و چرا در ابتدای راه نمایندگی افتخاری جوان باید تمام تلاش و زمان خود را صرف اصلاح طرحی می کرد که حاصل اشتباه و در خوشبینانه ترین حالت سهل انگاری مسئولان گذشته نسبت به حق و حقوق مردم بود.
پاره ای از دلایل در بالا ذکر شد، بسیاری را حداقل مردمان شریف حاجی آباد و سند و گل افزان به نیکی می دانند، و بسیاری از دلایل در زمان لازم ذکر خواهد شد، اما…

تلاش های هیجده ماهه نماینده مردم شریف فومن وشفت حجت الاسلام افتخاری برای تحقق یکی از خواسته های تاریخی مردم و چگونگی اثبات و بازگرداندن حق شان حتما در زمان خود از سوی تیم فنی ایشان به اطلاع مردم خواهد رسید.

آنچه در انتهای این نوشتار قابل اشاره می باشد نگاه دوراندیشانه و نیز استراتژیک نماینده مردم فومن به آینده بهتر و همراهی در تحقق خواسته های بحق مردم است که بی گمان شایسته بالاترین تقدیرها و نیز امید به اجرای طرح های در شان این مردم است.

در باب تلاش ها و مزایای اجرای طرح جدید پل ورودی برای شهر فومن گفتنی ها بسیار است که در فرصت مناسب به آن پرداخت می شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :