- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

جانشين سازمان پدافند غيرعامل كشور در فومن؛در میان حوادث بعد از انقلاب فتنه ۸۸ مهمترین، تلخترین و سنگین ترین و سازمان یافته ترین حادثه بود که به کشور ضربه زد/متاسفانه نگاه به دشمن و دشمن شناسی در بین مسئولین ما بسیار اشتباه است و امروز ما می بینیم بازار ما در اختیار کشورهای خارجی است

جانشين سازمان پدافند غيرعامل كشور در فومن؛در میان حوادث بعد از انقلاب فتنه ۸۸ مهمترین، تلخترین و سنگین ترین و سازمان یافته ترین حادثه بود که به کشور ضربه زد/متاسفانه نگاه به دشمن و دشمن شناسی در بین مسئولین ما بسیار اشتباه است و امروز ما می بینیم بازار ما در اختیار کشورهای خارجی است

کماکان تفکر فتنه گران در اداره امور وجود دارد/فتنه ۸۸ تلخترین و سازمان یافته ترین حادثه بعد از انقلاب بود

image
دکتر علی اصغر زارعی جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور امشب در مسجد بالامحله فومن در مراسم پاسداشت حماسه ۹ دی گفت: کماکان تفکر فتنه گران در اداره امور وجود دارد.
به گزارش صبح فومن به نقل از بهجت خبر؛ دکتر علی اصغر زارعی جانشین سازمان پدافند غیر عامل امشب در مسجد بالامحله فومن در مراسم پاسداشت حماسه ۹ دی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم سوال می کنند که آیا مردم تصور می کنند فقط اینکه بگویند ایمان آورده ایم مورد سوال قرار نمی گیرند؟ باید دقت کنیم که بسیاری از افراد مدعی هستند که ایمان به خدا و رسول الله دارند اما عمل آنها کفایت نمی کند لذا لازم است از آنها امتحان گرفته شود چرا که در طول تاریخ همواره بشر از سوی خدا مورد آزمایش قرار گرفته اند که داستانشان در قرآن آمده است که اینها برای این است تا ما با مطالعه سرگذشت پیشینیان مردود نشویم.
جانشین سازمان پدافند غیر عامل در رابطه با موضوع فتنه اظهار کرد: فتنه خود به معنای آزمایش می باشید و اینکه برخی سوال می کنند چرا هر سال موضوع فتنه را مطرح می کنید باید در پاسخ گفت چه شرایطی پیش آمد که در دوران صدر اسلام فرزند پیغمبر را در کربلا به شهادت رساندند و چه تاثیری کربلا در تاریخ اسلام داشت و اینجا هم ما باید آگاه شویم تا در فتنه های پیش رو مغلوب نگردیم و بدانیم که جنبش های مختلف از جمله جنبش مشروطه که با هدف عدالتخواهی با همت علما و مجاهدان اسلام ایجاد شد چه عواملی موجب شکست همه آنها گشت.
دکتر علی اصغر زارعی با اشاره به شرح حال شیخ فضل الله نوری تصریح کرد: شیخ فضل الله که خود از بانیان جنبش مشروطه بود کار به جائی رسید و فضا آنقدر سنگین شد او را که مجتهدی جامع بود به شهادت رساندند و انگلیسی ها از درون مشروطیت رضا خان را متولد کردند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در شهر تهران با اشاره به توطئه های استعمار انگلیس در تاریخ معاصر تاکید کرد: انگلیسی ها وقتی اولین چاه نفت را در مسجد سلیمان زدند بسیار به شعف رسیدند و بعد از ایران به سایر کشور های منطقه رفتند تا منابع نفتی آنها را مفت به یغما ببرند چرا که آنها صنعت خود را با همین نفت مجانی احیا کردند.
وی در ادامه بیان داشت: آمریکا و انگلیس دویست سال است که می خواند به ایران ضربه بزنند و در چهل سال گذشته به کرات توطئه های مختلف را برای ضربه زدن به کشور ما طراحی کردند.
استاد دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به توطئه استکبار در ایجاد جنگ تحمیلی یادآور شد: انتظار ما پس از پیروزی انقلاب این بود که کشور شیعی عراق اولین پیام تبریک را به دولت انقلابی ما بگوید اما با توطئه آمریکا و انگلیس میان دو کشور مسلمان و شیعه آتش جنگی برافروخته شد که حدود یک میلیون نفر کشته شدند، آنهائی که با فرمان امام خمینی عازم نبرد شده بودند به سعادت و شهادت رسیدند و آنهایی که با فرمان صدام به جنگ رفتند و کشته شدند خسرالدنیا و الاخره شدند.
دکتر زارعی در رابطه با نگاه استکبار به توانائی های کشور تاکید کرد: باور کنید که دشمنان ما از توانایی های جوانان ایرانی وحشت دارند، یکی از ماموران آژانس که برای بازدید در جریان بازرسی ها از تاسیسات اتمی آمده بود برای یکی از افراد ایرانی حاضر در آن بازرسی از عظمت آن سایت هسته ای به حیرت آمده بود بنابراین بدانید که آمریکائی ها همه کار می کنند تا به ما ضربه بزنند‌.
وی در ادامه افزود: خود آمریکائیها می گویند که ایران دشمن ماست اما متاسفانه وقتی ما می گوئیم آمریکا دشمن ماست آن وقت صدای برخی در می آید که چرا اینقدر دشمن دشمن می گوئید و این بسیار تاسف برانگیز است که با عدم مطالعه تاریخ و عدم شناخت دشمنی های آمریکا امروز در مقابل توطئه های خارجی هوشیار نباشیم.
دکتر زارعی با اشاره به پیشرفت های تحسین برانگیز ایران بیان داشت: در سال ۸۷ پس از پیشرفت های سریع علمی ایران آمریکائیها و انگلیسی ها آمدند تا هر طور شده است به روند انقلابی کشور ضربه بزنند و از مدتها قبل از انتخابات بحث تقلب را مطرح کردند و کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند و آن فتنه را زمینه سازی کردند که امروز متاسفانه برخی دخالت های آمریکا و انگلیس را نمی بینند و می گویند که دعوا خانوادگی بوده است.
وی ادامه داد: در میان حوادث بعد از انقلاب فتنه ۸۸ مهمترین، تلخترین و سنگین ترین و سازمان یافته ترین حادثه بود که به کشور ضربه زد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه های خواص در جریان فتنه گفت: صبح روز انتخابات در شورای نگهبان بنده حضور داشتم و دیدم که نمایندگان ستاد های موسوی و کروبی طی تماسی با خبرنگاران اعلام کردند که آقای موسوی با کسب شصت درصد آرا جلو هست و آنجا بود که بنده به آنها اعتراض کردم، در همان شب انتخابات آقای موسوی مصاحبه کرد در حالی که هنوز آرای صندوق های اخذ رای شمارش نشده بود خود را پیروز انتخابات خواند، برادران و خواهران عزیز آیا اینها همه تصادفی بود؟توطئه کرده بودند تا به هر شکلی انقلاب را به پایان برسانند.
جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور ضمن اشاره به بیانات رهبری معظم گفت: در جلسه پس از انتخابات با نمایندگان ستاد های انتخاباتی حضرت آقا فرمودند که مرز خود را از دشمنان انقلاب و کشور جدا کنید اما آقایان به خیره سری خود ادامه دادند.
زارعی در رابطه با خسارت های بی شمار فتنه سال ۸۸ متذکر شد: بدانید فتنه تمام نشده است و هنوز هم ادامه دارد و هنوز فتنه گران در کشور اعمال مدیریت می کنند همان هائی که به کشور خسارت زدند، خسارت هایی که فتنه گران به کشور زدند بسیار سنگین و غیر قابل جبران بود و باید اینجا اعلتم کنیم که خدا را شاکریم به نعمت وجود رهبری و مردم انقلابی و باید نتیجه بگیریم که دشمن را نباید گم کرد و باید با بصیرت آنها را شناخت.
وی با اشاره به اعتراضات اقتصادی در روزهای اخیر تصریح کرد: در اعتراضات این چند روزه که در برخی از نقاط کشور می بینیم باید بدانیم که واقعا مردم مشکل دارند و انتظار داریم که همین مسئولینی که از مردم رای گرفته اند وظیفه دارند پاسخگو باشند و مشکلات را رفع کنند. مسئولینی که برجام را برای کشور ما به ارمغان آوردند و همان موقع هم ما در مجلس اعتراض کردیم که این روند پاسخگوی رفع مشکلات کشور نیست باید امروز پاسخگو باشند.
وی در رابطه با مذاکرات هسته تاکید کرد: در جریان مذاکرات هسته ای تیم مذاکره کنند ما آمدند ابتدا غنی سازی بیست درصد را متوقف کردند و بعد در لوزان به دنبال توافق بودند خب با این شیوه آمریکائی ها می فهمند که اینها التماس توافق می کردند.
زارعی با اشاره به راهبرد مسئولین فعلی کشور بیان داشت: متاسفانه نگاه به دشمن و دشمن شناسی در بین مسئولین ما بسیار اشتباه است و امروز ما می بینیم بازار ما در اختیار کشورهای خارجی است، مشکلات اقتصادی و معیشیتی کثیری وجود دارد و متاسفانه اینجا باید بگویم کماکان تفکر فتنه گران در اداره امور وجود دارد.
وی افزود: هر جا که انگلیسی ها وارد شدند، بی بی سی وارد شدد بدانید به دنبال توطئه هستند، آقایان چرا از رهبری تبعیت نمی کنند، چرا به فرمایشات ایشان توجه نمی کنند. عزیزان بدانید اگر فتنه ۸۸ نبود داعشی به وجود نمی آمد آمریکائیها وقتی دیدند می توانند در کشور ما آشوب ایجاد کنتد آن وقت تصمیم گرفتند در دمشق و بغداد نیز آشوب ایجاد کرده و داعش را در همین راستا به وجود آوردند. بنابراین کسانی که موجب شدند فتنه ایجاد شود در پیشگاه خدا و ملت باید پاسخ بدهند و مسئولیت همه ضربه هایی که به کشور وارد آمد و همه جنایت هائی که بعد از سال ۸۸ در منطقه ایجاد شد را بپذیرند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در زیارت عاشورا لعن می کنیم کسانی را که به شهادت امام حسین (ع)کمک کردند و کسانی را هم که سکوت کردند لذا در این فتنه هم قاعده همین است ملت ما، خانواده شهدای ما، سختی های بسیاری را تحمل کرده است، امام حسین(ع) به ما یاد داد که هر جا دعوای بین حق و باطل بود باید در سمت حق و ولایت باشیم.