- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان گفت: غرب در فتنه ۸۸ رسماً با “برنامه‌ریزی و رمزگذاری” از فتنه‌گران حمایت کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان گفت: غرب در فتنه ۸۸ رسماً با “برنامه‌ریزی و رمزگذاری” از فتنه‌گران حمایت کرد.

به گزارش صبح فومن:بهروز جلایی عصر امروز در کارگاه شبکه روشنگری سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ یک حادثه عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی است اظهار داشت: انگلیس در راس فتنه ۸۸ قرار داشت.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان خاطرنشان کرد: دشمنان در سال‌های پس از فتنه به روشنی اعتراف کردند که به منظور ایجاد فتنه، چندین هزار نفر را از سال‌های قبل با اولویت انتخابات ۸۸ در ایران سازماندهی کرده‌اند.

جلایی با بیان اینکه فتنه و فتنه‌گری سال ۸۸ با حماسه ۹ دی به پایان نرسیده و پایان هر فتنه آغاز فتنه‌ای دیگر است تاکید کرد: فتنه ۸۸ با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ولایی ایران اسلامی خنثی شد.

وی با تاکید بر اینکه پذیرش اصل برائت و بینه در جهان اثبات شده و افراد باید برای علت اتهام خود بینه ارائه دهند خاطرنشان کرد: با گذشت ۸ سال از فتنه ۸۸ سران که آن هیچ‌ سند و مدرکی برای ادعای تقلب در انتخابات ارائه نکردند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به اینکه با توجه به پیشینه تاریخ اسلام ایجاد شک و شبه در جامعه همواره نقطه آغاز فتنه است تاکید کرد: مشابه‌ترین واقعه در تاریخ اسلام به فتنه ۸۸ جنگ جمل و تهمت به امیرالمومنین (ع) است.

جلایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ۹ دی را قله پر افتخار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و با تاکید بر اینکه روز‌ها در ایام سال به خودی خود بر یکدیگر برتری ندارد افزود: سه مولفه ایمان، بصیرت و وقت‌‌شناسی روزهایی چون عاشورا، ۲۲ بهمن و ۹ دی را در تاریخ اسلام برجسته می‌کند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ حرکتی از پیش تعیین شده و مهندسی معکوس بود تصریح کرد: این فتنه بزرگ عملیاتی شوم بود که با رمز تقلب و تلاش در برگرداندن ۲۰ میلیون آرای عمومی مردم تلاش کردند تا ضربه‌ای بزرگ بر پیکره نظام وارد کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ تلاش کردند تا از دستاورد نظام به عنوان عاملی برای تهدید و ضربه‌زدن به نظام استفاده کنند تاکید کرد: معنای رمز لاتین فتنه ۸۸ برای دشمن “برای تغییر نظام عجله کنید” بود.

جلایی با تاکید بر اینکه مداخله لفظی در عرف بین‌المللی اقدامی نادرست است اما دنیای غرب در فتنه ۸۸ به‌طور رسمی با برنامه‌ریزی و رمزگذاری از فتنه‌گران حمایت و آن‌ها را تقویت کرد گفت: در ایام فتنه ۸۸ آمریکا به طور رسمی اعلام کرد که سانسور را از اخبار حذف کرده و به طور شبانه روز جزئیات حوادث ایران را پخش می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی دارای شاخصه جهان‌بینی توحیدی و اسلامی است خاطرنشان کرد: ایمان، بصیرت، ولایتمداری، وقت‌شناسی و شجاعت رهبری و مردم ایران در ۹ دی بصیرت جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه عوامل فتنه و فتنه‌گران در سال ۸۸ با روشن شدن حضور دشمن در فتنه راه خود را از دشمنان جدا نکرده و این فتنه بزرگ را ادامه دادند تصریح کرد: غبار فتنه همواره از اذهان پاک نشده و فتنه‌ دشمنان همواره در جمهوری اسلامی ادامه دارد.

 جلایی با تاکید بر اینکه همراهی سران فتنه با دشمن تنها به‌دلیل نفسانیت بر گرفته از ضعف ایمان بود بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان درصدد ایجاد تنگنای معیشتی در میان مردم هستند تا با ایجاد ضعف اعتماد، مردم را نسبت به نظام خدشه‌دار کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان درصدد هستند تا با ایجاد بدبینی در میان مردم امکان حضور مردم در عرصه‌های مختلف نظام را سلب کنند خاطرنشان کرد: همواره با بصیرت و روشنگری باید خود را برای با دشمنان در تمامی احوالات آماده کنیم.تسنیم