- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

سردار حق بین در فومن؛ امروز با همت و تلاش ایثارگرانه شهیدان و مردم با بصیرت سایه جنگ از کشور ما برداشته شده است/عكس

سردار حق بین در فومن؛ امروز با همت و تلاش ایثارگرانه شهیدان و مردم با بصیرت سایه جنگ از کشور ما برداشته شده است/عكس

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه سربازان رهبری سایه جنگ را از سر ملت کوتاه کردند گفت: امروز با همت و تلاش ایثارگرانه شهیدان و مردم با بصیرت سایه جنگ از کشور ما برداشته شده است.

به گزارش صبح فومن ؛سردار محمدعلی حق بین امشب در مراسم تجلیل از رزمندگان و مدافعان حرم فومنی با گرامیداشت شهدای مدافعان حرم و هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم در سوریه ایثاری ماندگار در تاریخ است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه مبادلات ظهور داعش، النصره و جنایات تروریسم قریب به شش سال به طول انجامید و استکبار جهانی برای تشکیل گروهک داعش تلاش و هزینه زیادی کرد گفت: نابودی داعش سرگردانی آمریکا و دنیای غرب را به بار آورده است.

سردار حق بین با بیان اینکه دشمنان سلاح جدیدی به نام “داعش” را در مقابل جمهوری اسلامی ایران ترسیم کردند تا نظام ما را از بین ببرند گفت: دشمنان و استکبار جهانی به‌درستی می‌دانند که اگر تعرضی به خاک ایران داشته باشند نابود شده و سلاح و تجهیزات دفاعی آن‌ها جوابگوی مقابله با جمهوری اسلامی ایران نیست.

فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به اینکه داعش ۶ هزار نیروی انتحاری تربیت کرد افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و ایثارگری مدافعان حرم و جبهه مقاومت داعش در سوریه با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه با پیروزی در سوریه توانستیم سازمان داعش را به‌هم ریخته ولی هنوز ریشه کن نشده اند بلکه عناصر آنها هنوز در کشورهای اروپایی به سر می‌برند گفت: داعش قصد داشت تا ارکان نظام خانواده در جامعه اسلامی را برهم زند و اگر بار دیگر دور هم گرد هم آیند می‌توانند بسیار خطرناکتر از قبل عمل کنند.

سردار حق بین  به برخی از افراد و مسئولان که در جامعه آهنگ غلط می‌زنند و می‌گویند که اگر روزی هم غش کنیم در دامن ولایت می‌افتیم  بیان کرد: شما مدیون امضای ولایت فقیه هستید و نباید هر جنایاتی که در این کشور صورت دهید و بعد بگویید که در دامن ولایت هستید زیرا این شعار بسیار نادرستی است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به اینکه داعش ۸۰ درصد کشور سوریه را در دست داشت و قدرت نظامی این گروهک را کل کشورهای عربی نداشت اذعان داشت: تلاش و همت مجاهدانه رزمندگان گیلانی در پیروزی بزرگ نابودی داعش بی‌وقفه بوده است.

فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه سربازان رهبری سایه جنگ را از سر ملت کوتاه کردند تصریح کرد: امروز با همت و تلاش ایثارگرانه شهیدان و مردم با بصیرت سایه جنگ از کشور ما برداشته شده و ضربات مهلک به آمریکا وارد کرده و این ضربات ادامه دارد.

وی خطاب به کسانی که با رفتار و اعمال ناشایست می‌خواهند فرهنگ جامعه را تغییر دهند گفت: هیچگاه نمی توانید فرهنگ ۱۴۰۰ ساله جامعه اسلامی را تغییر داده و فرهنگ بی بند و باری را در کشور رواج دهید چون عملی کردن این کار خون می‌خواهد و آنهایی که می‌خواهند بی بندباری را در جامعه رواج دهند خائن به خود هستند.

سردار حق بین با اشاره به اینکه با ایثارگری‌های جوانانمان توانستیم سوریه و عراق را در جنگ با دشمن به پیروزی برسانیم و امنیت این مناطق را به ۱۰۰ درصد برسانیم افزود: در این شرایط اقتصادی و بیکاری جوانان خوب است استاندار هم به همراه مدیران اقتصادی خود به این کشورها سفر کرده و شرایط کار و اشتغال جوانان استان را در آن کشورها فراهم کند‌.

 در پایان این مراسم از ۵۰ نفر از مدافعین حریم حرم و اهل بیت(ع) تجلیل و قدردانی به عمل آمد/تسنيم

 image image image image image image image image image image image