سردار شكراللهي در جمع بسيجيان شفت؛مردم کشورهای سوریه، عراق با تاسی از بسیج مستضعفین ایران توانسته‌اند بر دشمنان خود غلبه کنند.

معاون دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه امروزه فرهنگ بسیجی فقط در درون مرزهای ایران ریشه نکرده است، گفت: مردم کشورهای سوریه، عراق با تاسی از بسیج مستضعفین ایران توانسته‌اند بر دشمنان خود غلبه کنند.

به گزارش صبح فومن؛سردار اصغر شکراللهی صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان شفت ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج بیانگر حماسه‌ها و رشادت‌های مردان و زنانی است که از ابتدای انقلاب تاکنون حضوری فعال و چشمگیر در عرصه‌ها داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز فرهنگ بسیجی فقط در درون مرزهای ایران ریشه نکرده است گفت: آمریکا با مشاهده اینکه در همه این جنگ‌ها با شکست مواجه شده است جنگ‌های نیابتی طراحی و شروع به پرورش تروریسم تحت عنوان داعش، القاعده کرد.

سردار شکراللهی افزود: مردم کشورهای سوریه و عراق همواره از بسیج مردمی ایران درس گرفته و مقامات این کشورها بعد از پیروزی در جنگ با افتخار می گویند که با تاسی از بسیج مستضعفین ایران توانسته اند بر دشمنان غلبه کنند.

وی اظهار داشت: آمریکا و متحدانش در طول سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲ میلادی ۵ جنگ در منطقه خاورمیانه طراحی کردند تا زمینه حضور خود و رژپیم صهیونیستی را در مرزهای ایران فراهم کنند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: گروهک داعش حامی سردمداران غربی و مرتجعان عربی نابود شد و این حاصل تلاش نیروهای بسیجی در منطقه و خارج از منطقه است.

سردار شکراللهی گفت: اگر ما خارج از مرزهای ایران با دشمنان نمی‌جنگیدیم زمانی که فرماندهان داعش عنوان می‌کردند که ما آمده‌ایم تا کار نیمه تمام یزید را در کشورهای عراق، سوریه و ایران تمام کنیم به واقعیت می‌پیوست و ما باید در داخل مرزها با آن‌ها مبارزه می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه ما خواهان صلح در همه جهان هستیم افزود: امروز همه بسیجیان عالم اسلام همچون گذشته با ایستادگی، همبستگی ملی و بین المللی در مقابل دشمنان در یک صف متحد بوده و دشمنان خود را در بیرون از مرزهای ایران تعقیب می‌کنیم و اجازه ورود آن‌ها را در داخل مرزها نمی‌دهیم.

سردار شکراللهی افزود: بسیج به‌عنوان بزرگترین نهاد مردمی کشور از ظرفیت‌های بسیاری برای حضور در عرصه‌های مختلف برخوردار است زیرا نه تنها تمام جغرافیای کشور را در نقاط شهری و روستایی تحت پوشش قرار داده بلکه با انسجام، وحدت و یکپارچگی ملی می‌تواند در مقابل توطئه‌ها علیه نظام ایستادگی کند.

سردار شکراللهی خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه کشورمان باید بدانند تنها با انسجام، وحدت و یکپارچگی ملی و آمادگی همه جانبه نظامی می‌توان در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام ایستادگی کرد.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه گفت: بسیجیان در اقصی نقاط کشور باید به‌منظور آمادگی رزمی و دفاعی خود بکوشند تا در صورت نیاز بتوانند با اقتدار هر چه تمام‌تر در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.تسنيم

این خبر را به اشتراک بگذارید :